Rodzaj
Książki (31)
Autor
Augustyn, Anna (3)
Awdziej, Marcin (1)
Chrąchol-Barczyk, Urszula (1)
Dewandre, Paul (3)
Franciszek (Frank) Krawiec. (1)
Garbarski, Lechosław (1)
Gasper, Dorota (1)
Gracz, Leszek (3)
Helion (2)
Holiday, Ryan (1)
Holiday, Ryan. (2)
Izabella Nowotny. (1)
Kartajaya, Hermawan (1)
Kartajaya, Hermawan (1947- ). (4)
Kotarbiński, Jacek (2)
Kotarbiński, Jacek. (1)
Kotler, Philip (1)
Kotler, Philip (1931- ) (4)
Koło Naukowe Młodych Historyków (Uniwersytet Szczeciński) (1)
Krawiec, Franciszek (1)
Lipa, Michał (3)
MT Biznes (5)
Mahieu, Corinne (3)
Nowotny, Izabella (1)
Ostrowska, Izabela (2)
Paul Dewandre, Corinne Mahieu ; [przekł. z jęz. fr. Anna Augustyn]. (2)
Paul Dewandre, Corinne Mahieu ; [przekł. z jęz. fr. Anna Augustyn]. (1)
Perenc, Józef (1)
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. (5)
Rosa, Grażyna (14)
Ryan Holiday ; wstęp Jacek Kotarbiński ; [tłumaczenie Michał Lipa]. (1)
Ryan Holiday ; wstęp Jacek Kotarbiński ; [tłumaczenie Michał Lipa]. (2)
Setiawan, Iwan (5)
Smalec, Agnieszka (15)
Szwajlik, Anna (1)
Słupińska, Kamila (1)
Uniwersytet Szczeciński (1)
Uniwersytet Szczeciński. (4)
Wojtkiewicz, Monika (1)
Wydawnictwo C.H. Beck (1)
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (9)
Wydawnictwo Poltext (1)
[red. nauk. Agnieszka Smalec]. (2)
[red. nauk. Graçzyna Rosa, Agnieszka Smalec]. (1)
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. (5)
[red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. (1)
red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz. (1)
red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec,Izabela Ostrowska. (1)
red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. (2)
red. nauk. Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; aut. Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. (1)
red. nauk. Lechosław Garbarski ; [red. Marcin Awdziej et al.] ; Katedra Marketingu Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. (1)
red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz. (1)
red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. (1)
więcej
Język
angielski (8)
polski (28)
rosyjski (3)
Wydawca
"Horizon International" : Computer Originals, (3)
"Poltext", (1)
Centrum Doradztwa i Informacji Difin, (1)
MT Biznes, (5)
WSPiZ, (1)
Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, (14)
Wydawnictwo C. H. Beck, (1)
Wydawnictwo Helion, (2)
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, (2)
więcej
Rok wydania
1993 (1)
1996 (3)
2004 (1)
2005 (1)
2006 (1)
2010 (3)
2011 (5)
2012 (1)
2013 (3)
2014 (3)
2015 (3)
2016 (1)
2024 (5)
więcej
Wydanie
Wyd. rozszerz. (1)
Wydanie rozszerzone (1)
Wydanie pierwsze. (5)
Wydanie rozszerzone. (1)
Tytuł
Growth hacker marketing : o przyszłości PR, marketingu i reklamy (3)
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość (1)
Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna (5)
Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego (1)
Marketing przyszłości : trendy - strategie - instrumenty : interakcje w kształtowaniu partnerstwa organizacji z otoczeniem (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty :zachowania konsumentów-trendy i kierunki zmian (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Marketing w działalności podmiotów rynkowych (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Partnerstwo i komunikacja w regionie (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Strategie marketingowe miast i regionów (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usąugach (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku (1)
Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego (1)
Marketing w firmie przyszłości (1)
Plan marketingowy : budowa przyszłości przedsiębiorstwa (1)
Przyszłość marketingu wielopoziomowego w Europie : racje sukcesu MWP (3)
więcej
Seria
Ekonomiczne Problemy Usług, nr 5 (1)
Ekonomiczne Problemy Usług, nr 54 (1)
Ekonomiczne Problemy Usług, nr 55 (1)
Ekonomiczne Problemy Usług, nr 56 (1)
Ekonomiczne Problemy Usług, nr 73 (1)
Ekonomiczne Problemy Usług, nr 74 (1)
Ekonomiczne Problemy Usług, nr 75 (1)
Książki Klasy Business (1)
Onepress Power (3)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 23 (1)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 30 (1)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 32 (1)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 35 (1)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 36 (1)
Problemy Zarzńadzania, Finansâow i Marketingu, nr 31 (1)
Problemy Zarzńadzania, Finansâow i Marketingu, nr 34 (1)
Prywatyzacja (1)
Zarządzanie, Marketing (1)
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, Ekonomiczne Problemy Usług, nr 660. nr 72 (1)
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, nr 438 (1)
więcej
Forma i typ
Książki (13)
Poradniki i przewodniki (1)
Publikacje dydaktyczne (1)
Publikacje fachowe (1)
Publikacje naukowe (1)
Publikacje popularnonaukowe (4)
więcej
Odbiorca
Nauczyciele akademiccy (1)
Szkoły wyższe (1)
Temat
Badania marketingowe (1)
Ekorozwój (1)
Etyka biznesu (1)
Internet (4)
Komunikacja marketingowa (2)
Komunikacja społeczna (2)
Komunikowanie marketingowe (1)
Konkurencja (2)
Konsumenci (1)
Konsumenci (ekon.) (6)
Kultura uczestnictwa (4)
Marketing (19)
Marketing cyfrowy (3)
Marketing gamingowy (4)
Marketing strategiczny (2)
Marketing terytorialny (4)
Marketing turystyczny (1)
Marketing wielopoziomowy (MLM) (2)
Partnerstwo publiczno-prywatne (1)
Personel (2)
Plan marketingowy (1)
Pokolenie Alfa (1)
Pokolenie Z (1)
Poradniki (1)
Przedsiębiorstwo (1)
Reklama społeczna (2)
Relacje z klientami (2)
Rzeczywistość wirtualna (1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (2)
Strategia marketingowa (1)
Technologie cyfrowe (1)
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński) (1)
Zarządzanie (1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem (2)
więcej
Gatunek
Film (1)
Opracowanie (1)
Podręcznik (2)
Podręczniki (1)
Poradnik (1)
Publikacje (4)
więcej
Czas powstania
2001- (1)
Dziedzina
Edukacja i pedagogika (1)
Gospodarka, ekonomia, finanse (1)
Media i komunikacja społeczna (1)
Socjologia i społeczeństwo (1)
Zarządzanie i marketing (1)
więcej
Województwo
dolnośląskie (1)
kujawsko-pomorskie (2)
lubelskie (2)
lubuskie (14)
mazowieckie (4)
podkarpackie (1)
podlaskie (5)
warmińsko-mazurskie (3)
wielkopolskie (2)
zachodniopomorskie (6)
łódzkie (1)
śląskie (3)
świętokrzyskie (1)
więcej