Rodzaj
Książki (195)
Autor
A. Wiśniewski, W. Szymanowski. (3)
Adam Żwirbla, Zbigniew Kręcicki. (2)
Adamczyk, Jan (2)
Agnieszka Becla [et al. ; pod red. Stanisława Czaji]. (2)
Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski. (3)
Al Ries, Laura Ries ; przeł. Jarosław Sawicki. (2)
Al Ries, Laura Ries ; tł. Jarosław Sawicki. (2)
Antoni Pieniążek. (2)
Audrey Gilmore ; tł. Grzegorz Łuczkiewicz. (2)
Augustynowicz, Łucja (2)
Bach-Dąbrowska, Irena (3)
Bakalarz, Dariusz (4)
Bartosiewicz, Zbigniew (3)
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ). (2)
Becla, Agnieszka (3)
Bernacki, Marek (3)
Bernd Schmitt, Alex Simonson ; przedm. Tom Peters ; przeł. Marek Bernacki. (3)
Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga (2)
Borowiecki, Ryszard (4)
Caslione, John A. (4)
CeDeWu (2)
Centrum Informacji Menedżera (4)
Chruśliński, Jan (2)
Ciejpa-Znamirowski, Krzysztof (3)
Cottam, Angela (3)
Czaja, Stanisław (4)
Difin (2)
Dobiegała-Korona, Barbara (3)
Dziawgo, Ewa (3)
Dzidowski, Adam (3)
Ehrlich, Andrzej (2)
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop. (2)
Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. (3)
Gilmore, Audrey (2)
Hościłowicz, Edward (3)
Hutt, Michael D. (2)
Hys, Katarzyna (3)
I-BiS Usługi Komputerowe, Wydawnictwo Andrzej Bieroński, Przemysław Bieroński (3)
Iwińska-Knop, Krystyna (2)
Iwona Skowronek. (3)
Jan Chruśliński. (2)
Jaskowska, Bożena (5)
Kamińska, Joanna (5)
Kamiński, Tadeusz (2)
Kantor Wydawniczy Zakamycze (5)
Kantorowicz, Aleksandra (2)
Knecht, Zdzisław (2)
Kotler, Philip (5)
Krawczyk, Stanisław Marian (3)
Krupski, Rafał (4)
Krupski, Rafał (1947-2014). (2)
Kręcicki, Zbigniew (3)
Kwiatkowska, Walentyna (2)
Kwieciński, Mirosław (4)
Kątek, Sebastian (2)
Lee, Nancy (2)
MT Biznes (5)
Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król przy wspóudziale Bożeny Jaskowskiej ; Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich. (3)
Mariusz Trojanowski. (3)
Mozyrska, Dorota (3)
Mudie, Peter (3)
Nicholls, Katarzyna (3)
Nicholls, Richard Floyd (3)
Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej (3)
Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (3)
Pawłuszewicz, Ewa (3)
Peter Mudie, Angela Cottam ; przekł. [z ang.] Richard i Katarzyna Nicholls ; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. (3)
Philip Kotler, John A. Caslione ; przekł. Dariusz Bakalarz. (4)
Politechnika Koszalińska (3)
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (4)
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. (3)
Rafał Krupski. (5)
Ries, Al (3)
Ries, Laura (4)
Rosa, Grażyna (3)
Ryszard Borowiecki, Mirosław Kwieciński red. nauk. (3)
Sawicki, Jarosław (4)
Simonson, Alex (3)
Smalec, Agnieszka (5)
Sobczyk, Genowefa (6)
Stanisław Krawczyk. (3)
Styś, Aniela (1942- ) (4)
Szymanowski, Wacław (3)
Trojanowski, Mariusz (3)
Uniwersytet Szczeciński. (4)
Wiktor, Jan W. (3)
Wiśniewski, Andrzej (4)
Wydawnictwo Bimart (5)
Wydawnictwo KUL (4)
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (3)
Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich (4)
Wydawnictwo Uczelniane (Politechnika Koszalińska) (4)
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej (6)
Wyższa Szkoła Administracji i Zarządzania (Przemyśl) (5)
[red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. (3)
pod red. Genowefy Sobczyk ; Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Instytut Zarządzania i Marketingu. (5)
red. nauk. Aniela Styś, Krzysztof Łobos. (5)
Łobos, Krzysztof (6)
Żołędowska-Król, Beata (5)
Żwirbla, Adam (3)
więcej
Język
angielski (9)
czeski (1)
polski (117)
rosyjski (3)
Wydawca
"Bimart", (1)
"Czuwajmy", (1)
"Helion", (1)
"I-Bis", (3)
"Placet", (1)
"Semper", (1)
"Tutor" (1)
"Wiedza Powszechna", (2)
"Zakamycze", (3)
AT Wydawnictwo, (1)
Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, (1)
CeDeWu , Wyższa Szkoła Bankowa . (1)
CeDeWu, (2)
Centrum Doradztwa i Informacji Difin, (1)
Centrum Informacji Menedżera, (6)
Difin, (6)
Dział Wydawnictw i Poligrafii PB, (3)
Dział Wydawnictw i Poligrafii, (1)
Fundacja Promocji i Rozwoju Podlasia, (1)
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, (1)
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli, (2)
K.E. Liber, (1)
Kantor Wydawniczy "Zakamycze", (1)
Kantor Wydawniczy Zakamycze, (2)
Kujawsko-Pomorskie Studium Edukacyjne, (1)
MT Biznes, (5)
Moja Consulting, (1)
OSM Consult, (1)
Oficyna Ekonomiczna, (1)
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, (1)
Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, (3)
Oficyna Wydawnicza TUTOR, (2)
PK, (1)
Placet, (2)
Plus, (1)
Politechnika Gdańska, (1)
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, (10)
Poltext, (2)
Przedsiębiorstwo Specjalistyczne Absolwent Sp. z. o.o., (1)
Prószyński i S-ka, (2)
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania, (1)
Uniwersytet Szczeciński, (1)
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, (1)
Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, (1)
WSAiZ, (5)
WSFiZ, (2)
WSTiH, (1)
WSZiA Centrum Badawczo-Szkoleniowe, (1)
WSZiM ; BIT [Beskidzki Instytut Tekstylny], (1)
WSZiM, (3)
WWSZiP : ["Bimart"], (1)
WWSZiP ; "I-BiS", (2)
WWSZiP, (2)
Wałb. Wyższ. Szkoła Zarządz. i Przedsięb., (1)
Wojewódzki Urząd Pracy, (1)
Wszechnica Mazurska, (1)
Wydaw. AE im. Oskara Langego, (1)
Wydaw. AE, (1)
Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, (1)
Wydaw. KUL, (2)
Wydaw. Naukowe PWN, (5)
Wydaw. Naukowe US, (1)
Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, (5)
Wydaw. PK, (1)
Wydaw. Politechniki Poznańskiej, (1)
Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, (3)
Wydaw. SGGW, (1)
Wydaw. UMCS, (4)
Wydaw. UWM, (1)
Wydaw. Uczelniane PK, (2)
Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, (3)
Wydaw. UŚ, (1)
Wydaw. WIG, (1)
Wydaw. WSFiZ, (2)
Wydaw. WSI, (1)
Wydaw. WSZ "Edukacja", (2)
Wydaw. WSZiM, (1)
Wydaw. Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej, (2)
Wydaw. ZSB, (1)
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, (1)
Wydawnictwo Adam Marszałek, (1)
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, (1)
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, (1)
Wydawnictwo C. H. Beck, (1)
Wydawnictwo KUL, (3)
Wydawnictwo MT Biznes, (1)
Wydawnictwo Naukowe Sophia, (1)
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, (1)
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, (2)
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, (1)
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, (1)
Wydawnictwo Poltext, (1)
Wydawnictwo SBP -Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, (1)
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, (1)
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, (2)
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, (4)
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, (3)
["Bimart"] : WWSZiP, (2)
["Bimart"], (2)
drukarnia Panzet, (2)
więcej
Rok wydania
1991 (1)
1992 (1)
1993 (1)
1994 (2)
1995 (3)
1996 (4)
1997 (11)
1998 (17)
1999 (21)
2000 (21)
2001 (4)
2002 (12)
2003 (13)
2004 (8)
2005 (5)
2006 (4)
2007 (6)
2008 (4)
2009 (6)
2010 (7)
2011 (1)
2012 (7)
2013 (6)
2014 (5)
2015 (4)
2016 (10)
2017 (4)
2019 (5)
2023 (1)
2024 (1)
więcej
Wydanie
Stan prawny na dzień 20 maja 2000 r. (1)
Wyd. 2 (1)
Wyd. 2 popr. (1)
Wyd. 2 popr. i uzup. (1)
Wyd. 2, stan prawny na dzień 20 maja 2000 r. (1)
Wyd. 2. (2)
Wyd. 3 zm. (1)
Wyd. 3 zm., poszerz. (1)
Wyd. 3. (2)
Wyd. 5 zm. (1)
Wyd. 6 (1)
Wyd. I. (1)
Wydanie I. (1)
Wydanie w nowej szacie graficznej. (1)
[Wyd. 2]. (1)
więcej
Tytuł
#Zapytaj Garyego : z punktu widzenia przedsiębiorcy o byciu liderem, o social-media i o świadomości : przy okazji o wygrywaniu, marketingu, funduszach VC, mediacjach, digital media, trend setterach, kulturze firmowej, startupach, uwadze, kontencie, zarządz (1)
22 niezmienne prawa zarządzania marką (2)
Aktualne problemy marketingu w Polsce (3)
Analiza i diagnostyka ekonomiczna : podstawy teoretyczno-metodyczne (1)
Biura podróży na rynku: Zarządzanie, marketing i promocje . (1)
Budżetowanie i kontrola budżetowa w przedsiębiorstwach i jednostkach samorządu terytorialnego (1)
Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji (4)
Działalność inwestycyjna firm brytyjskich w Polsce (1)
Działalność marketingowa w strategii zarządzania bankami : (materiały z konferencji naukowej) (1)
Ekonomia - marketing i zarządzanie : zadania z egzaminów wstępnych : rozwiązania i odpowiedzi (1)
Ekonomia, zarządzanie, marketing, bankowość i finanse, akademie ekonomiczne, szkoła główna handlowa : testy i zadania egzaminacyjne dla kandydatów na studia z kluczem odpowiedzi (1)
Ekonomiczno-organizacyjne problemy restrukturyzacji służby zdrowia : materiały z konferencji naukowej zorganizowanej 23 listopada 1999 r. w Wyższej Szkole Marketingu i Zarządzania w Lesznie (1)
Ekonomika i zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym (1)
Elementy mechaniki technicznej dla studiujących zarządzanie i inżynierię produkcji, zarządzanie i marketing (1)
Elementy prawa : zarys wykładu dla studiujących kierunki ekonomiczne (2)
Ergonomia : projektowanie, diagnoza, eksperymenty (1)
Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy (3)
Filozofia, etyka, logika : wykłady (1)
Funkcjonowanie firm i samorządów terytorialnych w warunkach Unii Europejskiej (1)
Funkcjonowanie przedsiębiorstw w kontekście integracji europejskiej (1)
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw : nowe trendy w zarządzaniu i marketingu (2)
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw : nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, 1899-9867 ; t. 45. (1)
Informacja i wiedza w zintegrowanym systemie zarządzania (1)
Informacja w zarządzaniu procesem zmian (1)
Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem : pozyskiwanie, wykorzystanie i ochrona : (wybrane problemy teorii i praktyki) (1)
Informatyka dla ekonomistów (1)
Innowacje na polskim rynku finansowym (1)
Innowacyjność i jakość w strategii rozwoju firmy : zarządzanie produktowymi innowacjami ekologicznymi (1)
Inowacje na polskim rynku finansowym (1)
Integracja europejska w biznesowej przestrzeni badawczej. (1)
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta (1)
Jakość kształcenia na kierunku zarządzanie i marketing : problemy, badania, rozwiązania : praca zbiorowa (1)
Kompetencje językowe absolwentów szkół wyższych a cele i treści nauczania języków obcych (1)
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury : projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań = Koncepce řízení a marketingu ve sféře kultury : projektování, implementace a kontext účinnosti aktivit (1)
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań. (1)
Konkurencja zagraniczna i ochrona rynku krajowego : raport z konferencji naukowej zorganizowanej 26 marca 1998 r. w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie (1)
Konsument i przedsiębiorstwo na rynku (1)
Kryzys marketingu politycznego : XXV lat Wydziału Nauk Społecznych UWr, XX lat Wydziału Zarządzania i Administracji UJK w Kielcach (1)
Kultura na rynku : wybrane zagadnienia z zarządzania, marketingu i ekonomiki w sferze kultury (1)
Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie (5)
Logistyka w zarządzaniu marketingiem (3)
Makroekonomia : (wykłady) (1)
Makroekonomia. Cz. 1 (1)
Makroekonomia. Cz. 2 (1)
Marketing : dotrzyj z ofertą do właściwych odbiorców i skutecznie wyróżnij się na tle konkurencji (1)
Marketing : istota, techniki (3)
Marketing : istota, zarządzanie, rynek, strategie, informacja (1)
Marketing : istota, zarządzanie, strategie, informacje (1)
Marketing : praca zbiorowa (1)
Marketing : rynkowa organizacja przedsiębiorstw (1)
Marketing bankowy : zarządzanie popytem i podażą usług (2)
Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty (3)
Marketing dla inżynierów (3)
Marketing doświadczeń : od doświadczeń klienta do wizerunku firmy (3)
Marketing i logistyka w zarządzaniu : książka poświęcona 65-leciu pracy zawodowej i 45-leciu pracy naukowej prof. dr hab. Tadeusza Wojciechowskiego (1)
Marketing i zarządzanie (1)
Marketing i zarządzanie w agrobiznesie (1)
Marketing i zarządzanie w dydaktyce i badaniach naukowych (1)
Marketing marki : w jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki (1)
Marketing międzynarodowy i handel zagraniczny (1)
Marketing organizacji non profit (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Strategie marketingowe miast i regionów (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych (1)
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu (1)
Marketing usług (1)
Marketing w agrobiznesie (2)
Marketing w rozwoju turystyki : praca zbiorowa (1)
Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności (2)
Marketing w teorii i praktyce (1)
Marketing w zarządzaniu instytucją kultury (2)
Marketing wewnętrzny i zarządzanie zasobami ludzkimi w bibliotece : II ogólnopolska konferencja naukowa, Białystok, 24-26 czerwca 2009 : praca zbiorowa (1)
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji (2)
Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem (1)
Matematyka : przykłady i zadania : skrypt dla studentów kierunku zarządzanie i marketing (1)
Matematyka : skrypt dla studentów kierunku zarządzanie i marketing (3)
Materiały do ćwiczeń z matematyki : na kierunku Zarządzanie i Marketing (3)
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu : wybrane zagadnienia z teorii i praktyki przedsiębiorstw (1)
Menedżer gastronomii : Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić lokal gastronomiczny. Cz. 1, otwieranie lokalu, zarządzanie jakością, menu, marketing, obsługa gościa (1)
Metody zarządzania strategicznego : praca zbiorowa (1)
Mikroekonomia: praca zbiorowa (1)
Monitorowanie otoczenia : przepływ i bezpieczeństwo informacji : w stronę inteligencji przedsiębiorstwa (1)
Od zmian globalnych do rozwoju lokalnego (1)
Opakowanie - instrument marketingu (1)
Podejmowanie decyzji : wybrane zagadnienia (1)
Podlaski absolwent : badanie absolwentów szkół wyższych kierunków: ekonomia, zarządzanie, zarządzanie i marketing, pedagogika, administracja, którzy ukończyli naukę w roku akademickim 2008-2009 (1)
Podręcznik do ćwiczeń z informatyki dla studentów turystyki i promocji zdrowia oraz zarządzania i marketingu : materiały pomocnicze (1)
Podstawy marketingu (1)
Podstawy organizacji i zarządzania (4)
Rachunkowość : materiały do ćwiczeń : zbiór zadań wraz z rozwiązaniami dla studentów kierunków Zarządzanie i Marketing oraz Informatyka i Ekonometria : praca zbiorowa (2)
Starość zaczęła się wczoraj (2)
Strategia sukcesu firmy : jak: - zaplanować rozwój swojej firmy? - osiągnąć satysfakcjonujące zyski? - profesjonalnie zarządzać czasem? - świadomie realizować założone cele? (2)
Usługi : marketing i zarządzanie (2)
Usługi : zarządzanie i marketing (3)
Wojna marketingu z zarządzaniem : dlaczego menedżerowie i marketingowcy nie mogą się porozumieć i jak temu zaradzić (2)
Współczesne problemy zarządzania i marketingu (6)
Zadania z egzaminów wstępnych : ekonomia, marketing i zarządzanie : ... 1996 : rozwiązania i odpowiedzi (2)
Zarządzanie marketingiem : strategia rynku dóbr i usług przemysłowych (2)
Zeszyty Naukowe. (3)
więcej
Seria
(Zarządzanie i Marketing) (1)
; (1)
Akademia Zarządzania i Finansów (2)
Biblioteka Biznesmena (1)
Biblioteka Menedżera (1)
Biblioteka Menedżera. (2)
Biblioteka sukcesu / Brian Tracy ; (1)
Bliżej Sukcesu : biznes (2)
Egzamin Wstępny (1)
Humanitas Studia Kulturoznawcze. Wprowadzenia. (1)
Instytut Zarządzania Wartością SGH (2)
Instytut Zarządzania Wartością SGH. (1)
Lektury Menedżera (5)
Lektury Menedżera. (1)
Marketing (2)
Marketing Nowego Wieku (1)
Marketing. (1)
Monografia / Instytut Ekonomii i Zarządzania. [Politechnika Koszalińska] (1)
Monografia Instytutu Zarządzania i Marketingu / Politechnika Koszalińska, (1)
Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu (1)
Monografie / [Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu] (1)
Nauka, Dydaktyka, Praktyka = (1)
Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 187 (1)
Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice / Stowarzyszenie Blbliotekarzy Polskich ; [t.] 187 (1)
Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 187 (1)
Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didacticts, Practice ; (1)
Onepress (1)
Podręczniki Akademickie / [Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu] ; (1)
Podręczniki Uczelniane / Wyższa Szkoła Administracji i Zarządzania w Przemyślu. Wydział Zarządzania i Marketingu ; (5)
Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, (1)
Prace Dydaktyczne Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing (2)
Prace Dydaktyczne Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing ; (1)
Prace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu = Science Works / Warsaw Agricultural University. Faculty of Agricultural Economic. Department of Agricultural Policy and Marketing (1)
Prace Naukowe / Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Instytut Zarządzania i Marketingu ; t. 12 (1)
Prace Naukowe / Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing = Scientific Papers. Management and Marketing ; (1)
Prace Naukowe / Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing (1)
Prace Naukowe / Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing = Scientific Papers. Management and Marketing ; (3)
Prace Naukowe / Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing = Scientific Papers. Management and Marketing ; nr 1. (1)
Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; (2)
Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS, (3)
Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższa Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing (1)
Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing (2)
Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości. Zarządzanie i Marketing ; (1)
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, (1)
Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej (1)
Prace Wszechnicy Świętokrzyskiej, nr 127. (2)
Prawo, zarządzanie, marketing / pod. red. Jerzego Białkiewicza ; 2003/2 (1)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 23 (1)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 30 (1)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 32 (1)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 35 (1)
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, nr 36 (1)
Przedsiębiorczość (5)
Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Akademia Nauk, t. 16, z. 12, cz. 3. (1)
Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania, (1)
Przedsiębiorczość i zarządzanie ; 3 (1)
Publikacje Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Sopocie z siedzibą w Gdańsku (1)
Skrypt Instytutu Zarządzania i Marketingu (1)
Skrypt Instytutu Zarządzania i Marketingu / Wyższa Szkoła Inżynierska (Koszalin) (1)
Skrypt Instytutu Zarządzania i Marketingu ; (1)
Skrypty (1)
Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu (3)
Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego (1)
Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; (3)
Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; t.3 (1)
Wharton School Publishing (2)
Wykłady z Psychologii / [Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu] (1)
Zarządzanie / Brian Tracy (1)
Zarządzanie Businessem (1)
Zarządzanie Ekonomia Marketing (1)
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji (1)
Zarządzanie i Marketing (3)
Zarządzanie i Marketing / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" (1)
Zarządzanie, Ekonomia, Marketing (5)
Zarządzanie, Marketing (3)
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński. (1)
Zeszyty Naukowe / Wydział Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku, 4 (2)
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Seria A ; (1)
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania. Seria 1 / Wydział Finansów i Informatyki, z. 4 (1)
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania. Seria 1 / Wydział Zarządzania i Marketingu, z. 2 (1)
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego / Prace Katedry Marketingu oraz Katedry Organizacji i Zarządzania ; 175 (1)
Zeszyty Naukowe Wydział Zarządzania i Marketingu, seria 1 nr 1 (1)
Zeszyty Naukowe Wydział Zarządzania i Marketingu, seria 1 nr 2 (1)
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu ; 1 (1)
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu, 5 (1)
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu, 6 (1)
ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji (1)
ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. (1)
więcej
Forma i typ
Książki (117)
Poradniki i przewodniki (2)
Publikacje dydaktyczne (42)
Publikacje fachowe (1)
Publikacje informacyjne (5)
Publikacje naukowe (37)
więcej
Odbiorca
Szkoły wyższe (39)
Temat
Absolwenci szkół wyższych (1)
Agrobiznes (6)
Badania marketingowe (1)
Banki (2)
Banki spółdzielcze (1)
Bankowe usługi detaliczne (3)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny. (1)
Białystok (woj. podlaskie) (1)
Bibliotekarstwo (5)
Biblioteki (1)
Bibliotekoznawstwo (1)
Biznesplan (1)
Budownictwo (1)
Budżety terenowe (1)
Chruśliński, Jan (1937- ) (2)
Decyzje (2)
Edukacja regionalna (2)
Egzaminy do szkół wyższych (2)
Ekonometria (1)
Ekonomia (2)
Ekorozwój (1)
Ergonomia (1)
Estetyka (1)
Etyka biznesu (1)
Euroregiony (1)
Filozofia (1)
Finanse przedsiębiorstwa (1)
Firma (nazwa) (6)
Gastronomia (1)
Globalizacja (5)
Gospodarka (1)
Gospodarka elektroniczna (1)
Grudziądz (woj. kujawsko-pomorskie) (1)
Handel zagraniczny (1)
Historia (1)
Informacja gospodarcza (3)
Informatyka (3)
Innowacje (3)
Instytucje kultury (4)
Instytucje nonprofit (2)
Integracja europejska (1)
Integracja gospodarcza (2)
Inwestycje (1)
Inwestycje zagraniczne (1)
Jakość produktu (1)
Język angielski (1)
Język niemiecki (1)
Języki (1)
Kadry (2)
Kapitał ludzki (2)
Komunikacja marketingowa (3)
Konsumenci (2)
Konsumenci (ekon.) (2)
Kultura (5)
Logistyka gospodarcza (5)
Makroekonomia (4)
Marketing (81)
Marketing bezpośredni (4)
Marketing personalny (6)
Marketing społecznościowy (2)
Marketing strategiczny (2)
Marketing terytorialny (3)
Marketing-mix (2)
Matematyka (11)
Nauczanie (2)
Organizacja (13)
Organizacje (4)
Planowanie strategiczne (4)
Polska (21)
Praca (2)
Prawo (2)
Promocja handlowa (2)
Przedsiębiorstwo (16)
Rachunkowość (4)
Reklama (3)
Reklama internetowa (2)
Rolnictwo (2)
Rynek finansowy (2)
Rynek produktów rolnych (2)
Samorząd terytorialny (2)
Satysfakcja konsumentów (2)
Sektor publiczny (2)
Selektywna dystrybucja informacji (2)
Systemy informacyjne zarządzania (4)
Służba zdrowia (2)
Teoria chaosu (3)
Turystyka (3)
Unia Europejska (UE) (5)
Uniwersytety i uczelnie (2)
Usługi (3)
Usługi turystyczne (2)
Wizerunek przedsiębiorstwa (2)
Wojsko (2)
Zarządzanie (43)
Zarządzanie - podręcznik akademicki (2)
Zarządzanie informacją (2)
Zarządzanie strategiczne (6)
Zarządzanie wiedzą (3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM) (4)
Śląsk Cieszyński (2)
więcej
Gatunek
Czasopisma ekonomiczne polskie (1)
Encyklopedia (2)
Informator (3)
Księga pamiątkowa (1)
Leksykon (3)
Materiały konferencyjne (8)
Opracowanie (3)
Pamiętniki polskie (2)
Podręcznik (42)
Podręczniki (4)
Podręczniki akademickie (5)
Poradnik (3)
Poradniki (6)
Praca magisterska (1)
Praca zbiorowa (3)
Prace zebrane [Typ publikacji] (1)
Wydawnictwa popularne (2)
Ćwiczenia i zadania (6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych (3)
więcej
Czas powstania
1901-2000 (9)
1989-2000 (9)
2001- (21)
Dziedzina
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo (1)
Etnologia i antropologia kulturowa (1)
Filozofia i etyka (1)
Gospodarka, ekonomia, finanse (5)
Kultura fizyczna i sport (1)
Media i komunikacja społeczna (2)
Medycyna i zdrowie (1)
Nauka i badania (1)
Polityka, politologia, administracja publiczna (3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości (1)
Rolnictwo i leśnictwo (2)
Zarządzanie i marketing (26)
więcej
Województwo
dolnośląskie (34)
kujawsko-pomorskie (24)
lubelskie (18)
lubuskie (13)
mazowieckie (76)
małopolskie (7)
opolskie (8)
podkarpackie (23)
podlaskie (52)
pomorskie (9)
warmińsko-mazurskie (25)
wielkopolskie (9)
zachodniopomorskie (51)
łódzkie (9)
śląskie (11)
świętokrzyskie (17)
więcej