Autor
Rapaille, Clotaire.
Paprocki, Rafał Tłumaczenie
Tytuł
Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta,
motywacje wyborców czy zachowania tłumu
Miejsce wydania
Warszawa :
Hasła przedmiotowe
Konsumenci (ekon.) socjologia
Informacje dodatkowe
w 316
Streszczenie
Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.
100
%a Rapaille, Clotaire.
245
%a Kod kulturowy :
%b jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta,
motywacje wyborców czy zachowania tłumu /
260
%a Warszawa :
%b MT Biznes,
%c 2019.
300
%a 367 stron ;
%c 22 cm.
520
%a Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.
650
%a Konsumenci (ekon.)
%x socjologia
650
%a Socjologia kultury
700
%a Paprocki, Rafał
%e Tłumaczenie