okładka

Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Rapaille, Clotaire., Paprocki, Rafał Tłumaczenie

Rok wydania: 2019.

Konsumenci (ekon.) socjologia, Socjologia kultury

dostępne:

1 z 1

Autor
Rapaille, Clotaire.
Paprocki, Rafał Tłumaczenie
Tytuł
Kod kulturowy : jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
ISBN
978-83-8087-814-3
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
MT Biznes,
Rok wydania
2019.
Objętość
367 stron ;
Rozmiary
22 cm.
Hasła przedmiotowe
Konsumenci (ekon.) socjologia
Socjologia kultury
Informacje dodatkowe
w 316
Streszczenie
Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.
020
%a 9788380878143
100
%a Rapaille, Clotaire.
245
%a Kod kulturowy : %b jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu /
260
%a Warszawa : %b MT Biznes, %c 2019.
300
%a 367 stron ; %c 22 cm.
520
%a Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.
590
%a w 316
650
%a Konsumenci (ekon.) %x socjologia
650
%a Socjologia kultury
700
%a Paprocki, Rafał %e Tłumaczenie
920
%a 978-83-8087-814-3

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 60789
Sygnatura: w 316
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane