okładka

Pedagogika : kluczowe zagadnienia : podręcznik akademicki

Kron, Friedrich Wilhelm, Cieślik, Elżbieta Tł., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Rok wydania: 2012.

Pedagogika, Wychowanie, Podręczniki akademickie

dostępne:

1 z 1

Autor
Kron, Friedrich Wilhelm
Cieślik, Elżbieta Tł.
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Tytuł
Pedagogika : kluczowe zagadnienia : podręcznik akademicki
ISBN
978-83-7489-193-6 :
Miejsce wydania
Sopot :
Wydawnictwo
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne,
Rok wydania
2012.
Objętość
395 s. :
Rozmiary
24 cm.
UKD
37
(075.8)
37(075.8)
Informacje dodatkowe
Na okł. podtyt.: pojęcia, procesy, modele.
Na okł.: Pojęcia, procesy, modele
Bibliogr. s. 363-384. Indeksy. Bibliogr. s. 363-384. Indeksy.
Bibliogr. s. [363]-384. Indeksy.
Dla studentów kierunków pedagogicznych i szeroko rozumianych nauk społecznych, teoretyków i historyków wychowania.
Dla studentów pedagogiki i kierunków nauk społecznych, teoretyków i historyków wychowania oraz aktywnych zawodowo pedagogów.
Hasła przedmiotowe
Pedagogika
Wychowanie
Podręczniki akademickie
020
%a 9788374891936
080
%a 37
080
%a (075.8)
080
%a 37(075.8)
100
%a Kron, Friedrich Wilhelm
245
%a Pedagogika : %b kluczowe zagadnienia : podręcznik akademicki /
260
%a Sopot : %b Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, %c 2012.
300
%a 395 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
500
%a Na okł. podtyt.: pojęcia, procesy, modele.
500
%a Na okł.: Pojęcia, procesy, modele
504
%a Bibliogr. s. 363-384. Indeksy.%a Bibliogr. s. 363-384. Indeksy.
504
%a Bibliogr. s. [363]-384. Indeksy.
521
%a Dla studentów kierunków pedagogicznych i szeroko rozumianych nauk społecznych, teoretyków i historyków wychowania.
521
%a Dla studentów pedagogiki i kierunków nauk społecznych, teoretyków i historyków wychowania oraz aktywnych zawodowo pedagogów.
650
%a Pedagogika
650
%a Wychowanie
655
%a Podręczniki akademickie
700
%a Cieślik, Elżbieta %e Tł.
710
%a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
920
%a 978-83-7489-193-6 :

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 010-064639
Sygnatura: Czytelnia
Status: Do czytelni