okładka

Za fasadą społeczności : elementy zarządzania nowymi mediami

Kreft, Jan, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Rok wydania: cop. 2015.

Media społecznościowe, Środki masowego przekazu zarządzanie, 2001-

dostępne:

1 z 1

Autor
Kreft, Jan
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tytuł
Za fasadą społeczności : elementy zarządzania nowymi mediami
ISBN
978-83-233-3906-9
Miejsce wydania
Kraków :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego,
Rok wydania
cop. 2015.
Objętość
180, [4] s. ;
Rozmiary
24 cm.
UKD
004.775
316.77
005
Informacje dodatkowe
Bibliogr., netogr. s. 163-181. Bibliogr., netogr. s. 163-181.
Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Kultury ; Uniwersytet Jagielloński. Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów. Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Kultury ; Uniwersytet Jagielloński. Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów
Hasła przedmiotowe
Media społecznościowe
Środki masowego przekazu zarządzanie
2001-
020
%a 9788323339069
080
%a 004.775
080
%a 316.77
080
%a 005
100
%a Kreft, Jan
245
%a Za fasadą społeczności : %b elementy zarządzania nowymi mediami /
260
%a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c cop. 2015.
300
%a 180, [4] s. ; %c 24 cm.
504
%a Bibliogr., netogr. s. 163-181.%a Bibliogr., netogr. s. 163-181.
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Kultury ; Uniwersytet Jagielloński. Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów.%a Współfinansowanie: Uniwersytet Jagielloński. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Instytut Kultury ; Uniwersytet Jagielloński. Katedra Zarządzania i Ekonomiki Mediów
648
%a 2001-
650
%a Media społecznościowe
650
%a Środki masowego przekazu %x zarządzanie
710
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
920
%a 978-83-233-3906-9

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 010-067435
Sygnatura: PS
Uwagi:
Status: Do czytelni