okładka zastępcza

Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Mazurek-Łopacińska, Krystyna Red., Wydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania: cop. 2016.

Badania marketingowe, Podręczniki akademickie, 2001-

dostępne:

1 z 1

Autor
Mazurek-Łopacińska, Krystyna Red.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tytuł
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
ISBN
978-83-01-18771-2
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Rok wydania
cop. 2016.
Objętość
604, [1] s. :
Rozmiary
24 cm.
Seria
Marketing
UKD
339.138
(075.8)
Hasła przedmiotowe
Badania marketingowe
Podręczniki akademickie
2001-
Informacje dodatkowe
Bibliogr., netogr. s. 595-[605]. Bibliogr., netogr. s. 595-[605].
Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
020
%a 9788301187712
080
%a 339.138
080
%a (075.8)
245
%a Badania marketingowe : %b metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c cop. 2016.
300
%a 604, [1] s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
490
%a Marketing
504
%a Bibliogr., netogr. s. 595-[605].%a Bibliogr., netogr. s. 595-[605].
521
%a Dla studentów uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, menedżerów i pracowników agencji badawczych i przedsiębiorstw.
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.%a Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
648
%a 2001-
650
%a Badania marketingowe
655
%a Podręczniki akademickie
700
%a Mazurek-Łopacińska, Krystyna %e Red.
710
%a Wydawnictwo Naukowe PWN
920
%a 978-83-01-18771-2

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 010-068306
Sygnatura: PS
Status: Do czytelni