Tytuł
Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Numer wydania
Wydanie II - 1 dodruk.
Objętość
339, [1] strona :
316.42:316.77:659.3](075.8)
316.42:316.77:659.3](075.8)
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 310-339. Bibliografia na stronach 310-339.
Dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki oraz dziennikarzy, badaczy mediów i opinii publicznej, specjalistów od PR i menadżerów medialnych.
Hasła przedmiotowe
Komunikacja społeczna
Środki masowego przekazu Społeczeństwo informacyjne podręcznik akademicki
Środki masowego przekazu podręcznik akademicki
080
%a 316.42:316.77:659.3](075.8)
080
%a 316.42:316.77:659.3](075.8)
100
%a Goban-Klas, Tomasz
245
%a Media i komunikowanie masowe :
%b teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu /
250
%a Wydanie II - 1 dodruk.
260
%a Warszawa :
%b Wydawnictwo Naukowe PWN,
%c 2005.
300
%a 339, [1] strona :
%b ilustracje ;%b il. ;%b rys., wykr. ;%b rys., wykr. ;
%c 24 cm.
504
%a Bibliogr. s. 310-339.%a Bibliografia na stronach 310-339.
504
%a Bibliogr. s. 310-339.
521
%a Dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki oraz dziennikarzy, badaczy mediów i opinii publicznej, specjalistów od PR i menadżerów medialnych.
650
%a Komunikacja społeczna
650
%a Środki masowego przekazu%a Społeczeństwo informacyjne
%v podręcznik akademicki
650
%a Środki masowego przekazu
%v podręcznik akademicki
710
%a Wydawnictwo Naukowe PWN