Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas
Tytuł
Medialne fenomeny i paradoksy
ISBN
978-83-242-3540-7 (oprawa miękka) : zł 32
978-83-242-6429-2 (e-book)
Wydawnictwo
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas",
Rok wydania
copyright 2020.
Objętość
257, [2] strony ;
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 241-251. Indeks. Bibliografia, netografia na stronach 241-251. Indeks.
Współfinansowanie: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Współfinansowanie: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Hasła przedmiotowe
Komunikacja społeczna
245
%a Medialne fenomeny i paradoksy /
260
%a Kraków :
%b Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas",
%c copyright 2020.
300
%a 257, [2] strony ;
%c 21 cm.
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 241-251. Indeks.%a Bibliografia, netografia na stronach 241-251. Indeks.
536
%a Współfinansowanie: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II%a Współfinansowanie: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
650
%a Komunikacja społeczna
650
%a Środki masowego przekazu
710
%a Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas
920
%a 978-83-242-3540-7 (oprawa miękka) : zł 32
920
%z 978-83-242-6429-2 (e-book)