okładka

Medialne fenomeny i paradoksy

Dąbała, Jacek, Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas

Rok wydania: copyright 2020.

Komunikacja społeczna, Środki masowego przekazu, Wolność mediów, Wolność słowa, Esej

dostępne:

1 z 1

Autor
Dąbała, Jacek
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas
Tytuł
Medialne fenomeny i paradoksy
ISBN
978-83-242-3540-7 (oprawa miękka) : zł 32
978-83-242-6429-2 (e-book)
Miejsce wydania
Kraków :
Wydawnictwo
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas",
Rok wydania
copyright 2020.
Objętość
257, [2] strony ;
Rozmiary
21 cm.
UKD
07
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 241-251. Indeks. Bibliografia, netografia na stronach 241-251. Indeks.
Współfinansowanie: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Współfinansowanie: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Hasła przedmiotowe
Komunikacja społeczna
Środki masowego przekazu
Wolność mediów
Wolność słowa
Esej
020
%a 9788324235407
080
%a 07
100
%a Dąbała, Jacek
245
%a Medialne fenomeny i paradoksy /
260
%a Kraków : %b Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", %c copyright 2020.
300
%a 257, [2] strony ; %c 21 cm.
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 241-251. Indeks.%a Bibliografia, netografia na stronach 241-251. Indeks.
536
%a Współfinansowanie: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II%a Współfinansowanie: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
650
%a Komunikacja społeczna
650
%a Środki masowego przekazu
650
%a Wolność mediów
650
%a Wolność słowa
655
%a Esej
710
%a Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas
920
%a 978-83-242-3540-7 (oprawa miękka) : zł 32
920
%z 978-83-242-6429-2 (e-book)

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 35664
Sygnatura: IT 35664
Status: Na półce