book cover

Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały - jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły

Faber, Adele (1928-2024), Mazlish, Elaine (1925-2017), Śpiewak, Zofia Przedm., Więznowska, Mariola Tłumaczenie, Media Rodzina

Year of publication: 1997

Parenting, Communication in families, Psychologia dziecka, Wychowanie w rodzinie, Wychowanie w rodzinie metody wydawnictwa popularne, Dziecko psychologia wydawnictwa popularne, Wydawnictwa popularne

available:

1 from 2

Author
Faber, Adele (1928-2024)
Mazlish, Elaine (1925-2017)
Śpiewak, Zofia Przedm.
Więznowska, Mariola Tłumaczenie
Media Rodzina
Title
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały - jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły
ISBN
83-85594-01-9
Place of publication
Poznań :
Publishing house
"Media Rodzina of Poznań",
Year of publication
1997
Issue number
[Wyd. 6].
Volume
246, [1] s. :
Dimensions
21 cm.
UDC
37.018.1:159.922.7
Object passwords
Parenting
Communication in families
Psychologia dziecka
Wychowanie w rodzinie
Wychowanie w rodzinie metody wydawnictwa popularne
Dziecko psychologia wydawnictwa popularne
Wydawnictwa popularne
Additional information
Oryg. : "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk" 1980.
020
%a 8385594019
080
%a 37.018.1:159.922.7
100
%a Faber, Adele %d (1928-2024)
245
%a Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały - jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły /
250
%a [Wyd. 6].
260
%a Poznań : %b "Media Rodzina of Poznań", %c 1997 %e (Pozn. :%e (Pozn. : %f ZG).%f ZG).
300
%a 246, [1] s. : %b rys. ;%b rys. ; %c 21 cm.
500
%a Oryg. : "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk" 1980.
650
%a Parenting
650
%a Communication in families
650
%a Psychologia dziecka
650
%a Wychowanie w rodzinie
650
%a Dziecko %v wydawnictwa popularne %x psychologia
650
%a Wychowanie w rodzinie %v wydawnictwa popularne %x metody
655
%a Wydawnictwa popularne
700
%a Mazlish, Elaine %d (1925-2017)
700
%a Śpiewak, Zofia %e Przedm.
700
%a Więznowska, Mariola %e Tłumaczenie
710
%a Media Rodzina
920
%a 83-85594-01-9

Available items

1.
Accession: 104286
Signature: 37
Status: Checked out
Due date: 2026/01/05
2.
Accession: 104525
Signature: 37
Status: Checked in

Most often borrowed