book cover

Pedagogika resocjalizacyjna : w stronę działań kreujących

Konopczyński, Marek, Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)

Year of publication: 2015.

Pedagogika resocjalizacyjna, Podręczniki akademickie

available:

1 from 1

Author
Konopczyński, Marek
Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
Title
Pedagogika resocjalizacyjna : w stronę działań kreujących
ISBN
978-83-7587-905-6
978-83-7850-851-9
Place of publication
Kraków :
Publishing house
Oficyna Wydawnicza "Impuls",
Year of publication
2015.
Issue number
Wyd. 2.
Volume
206 s. :
Dimensions
21 cm.
Series
PNiP
UDC
(075.8)
376-058.53
Object passwords
Pedagogika resocjalizacyjna
Podręczniki akademickie
Additional information
Bibliogr. s. 183-197. Indeksy. Bibliogr. s. 183-197. Indeksy.
Dla studentów nauk społecznych, przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości, pracowników resortu edukacji, działaczy i wolontariuszy z organizacji pozarządowych, pracowników sektora pomocy społecznej.
Współfinansowanie: "Pedagogium" Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie. Współfinansowanie: "Pedagogium" Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie
020
%a 9788375879056
020
%a 9788378508519
080
%a (075.8)
080
%a 376-058.53
100
%a Konopczyński, Marek
245
%a Pedagogika resocjalizacyjna : %b w stronę działań kreujących /
250
%a Wyd. 2.
260
%a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2015.
300
%a 206 s. : %b il. ;%b il. ; %c 21 cm.
490
%a PNiP
504
%a Bibliogr. s. 183-197. Indeksy.%a Bibliogr. s. 183-197. Indeksy.
521
%a Dla studentów nauk społecznych, przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości, pracowników resortu edukacji, działaczy i wolontariuszy z organizacji pozarządowych, pracowników sektora pomocy społecznej.
536
%a Współfinansowanie: "Pedagogium" Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie.%a Współfinansowanie: "Pedagogium" Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie
650
%a Pedagogika resocjalizacyjna
655
%a Podręczniki akademickie
710
%a Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
920
%a 978-83-7587-905-6
920
%a 978-83-7850-851-9

Available items

1.
Accession: 22879
Signature: 376-058.53 (075.8)
Status: Checked in

Most often borrowed