Jusewicz-Kalter, Ewa Tłumaczenie
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ISBN
83-89120-81-X : zł 34
Wydawnictwo
Gdańskie Wydaw. Psychologiczne,
Informacje dodatkowe
Na okł. podtyt.: jak zaistnieć na rynku, jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, jak udzielić udanego wywiadu, jak zjednać sobie dziennikarzy, jak podtrzymać pozytywny wizerunek firmy.
Na okł.: Jak zaistnieć na rynku, jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, jak udzielić udanego wywiadu, jak zjednać sobie dziennikarzy, jak podtrzymać pozytywny wizerunek firmy.
Hasła przedmiotowe
Public relations
245
%a Public relations /
260
%a Gdańsk :
%b Gdańskie Wydaw. Psychologiczne,
%c 2004.
300
%a 252 s. ;
%c 21 cm.
500
%a Na okł. podtyt.: jak zaistnieć na rynku, jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, jak udzielić udanego wywiadu, jak zjednać sobie dziennikarzy, jak podtrzymać pozytywny wizerunek firmy.
500
%a Na okł.: Jak zaistnieć na rynku, jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, jak udzielić udanego wywiadu, jak zjednać sobie dziennikarzy, jak podtrzymać pozytywny wizerunek firmy.
700
%a Jusewicz-Kalter, Ewa
%e Tłumaczenie
700
%a Prichinello, Michael
710
%a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
920
%a 83-89120-81-X : zł 34