book cover

Pedagogika społeczna : podręcznik akademicki. [T.] 2, Debata

Marynowicz-Hetka, Ewa., Marynowicz-Hetka, Ewa Redakcja, Wydawnictwo Naukowe PWN

Year of publication: 2007.

Pedagogika społeczna, Praca socjalna nauczanie, Zachowanie społeczne, Nauczanie, Podręczniki akademickie, Podręczniki [Typ publikacji]

available:

1 from 1

Author
Marynowicz-Hetka, Ewa.
Marynowicz-Hetka, Ewa Redakcja
Wydawnictwo Naukowe PWN
Title
Pedagogika społeczna : podręcznik akademicki. [T.] 2, Debata
ISBN
978-83-01-14676-4 (t. 1-2)
978-83-01-14847-8 (t. 2)
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Year of publication
2007.
Volume
668 s. :
Dimensions
24 cm.
UDC
37.013.42(075.8)
Object passwords
Pedagogika społeczna
Praca socjalna nauczanie
Zachowanie społeczne
Nauczanie
Podręczniki akademickie
Podręczniki [Typ publikacji]
Additional information
Bibliogr. s. 586-626. Indeksy. Bibliogr. s. 586-626. Indeksy.
Dla studentów kier. pedagogicznych i dziedzin pokrewnych, osób specjalizujących się w pedagogice społecznej, pedagogów społecznych.
Tekst częśc. tł. z ang., fr., maced., słow. Tekst częśc. tł. z ang., fr., maced., słow.
020
%a 9788301146764
020
%a 9788301148478
080
%a 37.013.42(075.8)
100
%a Marynowicz-Hetka, Ewa.
245
%a Pedagogika społeczna : %b podręcznik akademicki. %n [T.] 2, %p Debata /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2007.
300
%a 668 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
504
%a Bibliogr. s. 586-626. Indeksy.%a Bibliogr. s. 586-626. Indeksy.
521
%a Dla studentów kier. pedagogicznych i dziedzin pokrewnych, osób specjalizujących się w pedagogice społecznej, pedagogów społecznych.
546
%a Tekst częśc. tł. z ang., fr., maced., słow.%a Tekst częśc. tł. z ang., fr., maced., słow.
650
%a Pedagogika społeczna
650
%a Praca socjalna %x nauczanie
650
%a Zachowanie społeczne
650
%a Nauczanie
655
%a Podręczniki akademickie
655
%a Podręczniki [Typ publikacji]
700
%a Marynowicz-Hetka, Ewa %e Redakcja
710
%a Wydawnictwo Naukowe PWN
920
%a 978-83-01-14676-4 (t. 1-2)
920
%a 978-83-01-14847-8 (t. 2)

Available items

1.
Accession: 20723
Signature: 37/Pod
Status: To the reading room only

Most often borrowed