Autor
Łosiewicz, Małgorzata Redakcja
Ryłko-Kurpiewska, Anna Redakcja
Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński
Tytuł
The faces of media communication = Oblicza komunikacji medialnej
ISBN
978-0-9927953-5-1 (IRL)
978-83-8083-405-7 (oprawa miękka ; POL)
Miejsce wydania
Kinvara Co. Galway : Gdynia :
Wydawnictwo
TrueSign ; Novae Res,
Objętość
478, [3] strony :
Seria
Media business culture = Media biznes kultura, t 2 = vol. 2, 2016
Hasła przedmiotowe
Środki masowego przekazu
Media i komunikacja społeczna
Telewizyjne programy informacyjne
Informacje dodatkowe
Na stronie tytułowej data wydania: 2016.
Na stronie tytułowej i grzbiecie okładki numer tomu serii.
Bibliografia przy rozdziałach.
Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański, Grupa Lotos S.A., Miasto Sopot i Miasto Gdynia.
Tekst w języku angielskim i polskim. Streszczenie w języku angielskim i polskim.
Streszczenie
Konferencja Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2015. Problematyka konferencji będzie dotyczyła różnorodnych zjawisk medioznawczych, które sytuują się w następujących obszarach: 1. Media a rynek. 2. Język mediów. 3. Media w społeczeństwie i kulturze. 4. Media w polityce. Przedstawione obszary tematyczne i problemy są propozycjami, które mogą ulec poszerzeniu w wypadku pojawienia się interesujących tematów. Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej zagranicznej monografii naukowej (źródło: https://old.ug.edu.pl).
245
%a The faces of media communication =
%b Oblicza komunikacji medialnej /
260
%a Kinvara Co. Galway :%a Gdynia :
%b TrueSign ;%b Novae Res,
%c 2017.
300
%a 478, [3] strony :
%b ilustracje ;
%c 24 cm.
490
%a Media business culture = Media biznes kultura,
%v t 2 = vol. 2, 2016
%x 2544-977X ;
500
%a Na stronie tytułowej data wydania: 2016.
500
%a Na stronie tytułowej i grzbiecie okładki numer tomu serii.
504
%a Bibliografia przy rozdziałach.
520
%a Konferencja Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2015. Problematyka konferencji będzie dotyczyła różnorodnych zjawisk medioznawczych, które sytuują się w następujących obszarach: 1. Media a rynek. 2. Język mediów. 3. Media w społeczeństwie i kulturze. 4. Media w polityce. Przedstawione obszary tematyczne i problemy są propozycjami, które mogą ulec poszerzeniu w wypadku pojawienia się interesujących tematów. Wyniki badań zaprezentowane podczas konferencji zostaną opublikowane w formie recenzowanej zagranicznej monografii naukowej (źródło: https://old.ug.edu.pl).
536
%a Współfinansowanie: Uniwersytet Gdański, Grupa Lotos S.A., Miasto Sopot i Miasto Gdynia.
546
%a Tekst w języku angielskim i polskim. Streszczenie w języku angielskim i polskim.
650
%a Środki masowego przekazu
650
%a Media i komunikacja społeczna
650
%a Nowe media (komunikacja)
650
%a Telewizyjne programy informacyjne
655
%a Materiały konferencyjne
655
%a Publikacje naukowe
700
%a Łosiewicz, Małgorzata
%e Redakcja
700
%a Ryłko-Kurpiewska, Anna
%e Redakcja
710
%a Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, W. Gustowski, K. Szymoński
920
%a 978-0-9927953-5-1 (IRL)
920
%a 978-83-8083-405-7 (oprawa miękka ; POL)