Tytuł
Sztuka mówienia i porozumiewania się kluczem do sukcesu w pracy
ISBN
83-7245-935-5 : zł 19,80
Miejsce wydania
Warszawa :
UKD
331.101:316.77:808.5](083.1)
Informacje dodatkowe
Na okł. podtyt.: jak rozmawiać z przełożonymi, podwładnymi, kolegami i klientami : co i jak mówić i pisać, by być wysłuchanym, zrozumianym i szanowanym.
Tyt. oryg.: "Communicate to win" 2001 podtyt. na okł.: Jak rozmawiać z przełożonymi, podwładnymi, kolegami i klientami. Co i jak mówić i pisać, by być wysłuchanym, zrozumianym i szanowanym.
Hasła przedmiotowe
Komunikacja społeczna
Prezentacje i wystąpienia
Praca wydawnictwa popularne
Stosunki interpersonalne wydawnictwa popularne
080
%a 331.101:316.77:808.5](083.1)
245
%a Sztuka mówienia i porozumiewania się kluczem do sukcesu w pracy /
260
%a Warszawa :
%b "Amber",
%c 2002.
%e (Łódź :
%f WD).
300
%a 118, [2] s. ;
%c 21 cm.
500
%a Na okł. podtyt.: jak rozmawiać z przełożonymi, podwładnymi, kolegami i klientami : co i jak mówić i pisać, by być wysłuchanym, zrozumianym i szanowanym.
500
%a Tyt. oryg.: "Communicate to win" 2001 podtyt. na okł.: Jak rozmawiać z przełożonymi, podwładnymi, kolegami i klientami. Co i jak mówić i pisać, by być wysłuchanym, zrozumianym i szanowanym.
650
%a Komunikacja społeczna
650
%a Praca
%x socjologia.
650
%a Prezentacje i wystąpienia
650
%a Stosunki interpersonalne
%v wydawnictwa popularne
650
%a Praca
%v wydawnictwa popularne
700
%a Gryko, Kamil
%e Tłumaczenie
920
%a 83-7245-935-5 : zł 19,80