okładka

Marketing

White, Sarah, Miechowicz, Maciej Tłumaczenie, Dom Wydawniczy Rebis

Rok wydania: 2002.

Marketing, Podręcznik

Autor
White, Sarah
Miechowicz, Maciej Tłumaczenie
Dom Wydawniczy Rebis
Tytuł
Marketing
ISBN
83-7301-171-4 : zł 48
Miejsce wydania
Poznań :
Wydawnictwo
Dom Wydawniczy "Rebis",
Rok wydania
2002.
Objętość
XXVII, [1], 478, [1] s. :
Rozmiary
23 cm.
Seria
Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...
UKD
339.138(07)
:339.138
Informacje dodatkowe
Na okł. podtyt.: proste sposoby tworzenia doskonałej strategii marketingowej, niezawodne metody budowania wizerunku produktu lub wachlarza usług, praktyczne porady dotyczące reklamy, promocji, strategii cenowej i kanałów dystrybucji.
Tyt. oryg.: The complete idiot`s guide to marketing basic. Indeks.
Indeks. Indeks.
Hasła przedmiotowe
Marketing
Podręcznik
020
%a 8373011714
080
%a 339.138(07)
080
%a :339.138
100
%a White, Sarah
245
%a Marketing /
260
%a Poznań : %b Dom Wydawniczy "Rebis", %c 2002.
300
%a XXVII, [1], 478, [1] s. : %b il. ;%b il. ;%b rys., wykr. ; %b il. ; %b rys., wykr. ; %b il. ; %c 23 cm.
490
%a Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...
500
%a Na okł. podtyt.: proste sposoby tworzenia doskonałej strategii marketingowej, niezawodne metody budowania wizerunku produktu lub wachlarza usług, praktyczne porady dotyczące reklamy, promocji, strategii cenowej i kanałów dystrybucji.
500
%a Tyt. oryg.: The complete idiot`s guide to marketing basic. Indeks.
504
%a Indeks.%a Indeks.
650
%a Marketing
655
%a Podręcznik
700
%a Miechowicz, Maciej %e Tłumaczenie
710
%a Dom Wydawniczy Rebis
920
%a 83-7301-171-4 : zł 48