okładka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Gierszewska, Grażyna, Romanowska, Maria, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Rok wydania: 2003.

Planowanie strategiczne, Przedsiębiorstwo ekonomika badanie., Zarządzanie strategiczne metody., Podręczniki akademickie

Autor
Gierszewska, Grażyna
Romanowska, Maria
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tytuł
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
ISBN
83-208-1389-1 : zł 43
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
Rok wydania
2003.
Numer wydania
Wyd. 3 zm. [dodr.].
Objętość
351, [1] s. :
Rozmiary
21 cm.
UKD
658.1/.5.012.4(075.8)
:658.1/.5:65.012](075.8)
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 349-[352].
Bibliogr. Bibliogr.
Hasła przedmiotowe
Planowanie strategiczne
Przedsiębiorstwo ekonomika badanie.
Zarządzanie strategiczne metody.
Podręczniki akademickie
Streszczenie
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
020
%a 8320813891
080
%a 658.1/.5.012.4(075.8)
080
%a :658.1/.5:65.012](075.8)
100
%a Gierszewska, Grażyna
245
%a Analiza strategiczna przedsiębiorstwa /
250
%a Wyd. 3 zm. [dodr.].
260
%a Warszawa : %b Polskie Wydaw. Ekonomiczne, %c 2003.
300
%a 351, [1] s. : %b il. ;%b il. ;%b rys., wykr. ; %b rys., wykr. ; %c 21 cm.
500
%a Bibliogr. s. 349-[352].
504
%a Bibliogr.%a Bibliogr.
520
%a W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
650
%a Planowanie strategiczne
650
%a Przedsiębiorstwo %x ekonomika%x badanie.
650
%a Zarządzanie strategiczne %x metody.
655
%a Podręczniki akademickie
700
%a Romanowska, Maria
710
%a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
920
%a 83-208-1389-1 : zł 43