okładka

Jak dzieci uczą się i myślą : społeczne konteksty rozwoju poznawczego

Wood, David J., Kowalcze-Pawlik, Anna Tłumaczenie, Pawlik, Rafał Tłumaczenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Rok wydania: cop. 2006.

Myślenie psychologia rozwojowa., Rozwój psychofizyczny dziecka, Uczenie się psychologia.

Autor
Wood, David J.
Kowalcze-Pawlik, Anna Tłumaczenie
Pawlik, Rafał Tłumaczenie
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tytuł
Jak dzieci uczą się i myślą : społeczne konteksty rozwoju poznawczego
ISBN
83-233-2158-2
978-83-233-2158-3
Miejsce wydania
Kraków :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego,
Rok wydania
cop. 2006.
Objętość
XVI, [2], 292, [1] s. :
Rozmiary
24 cm.
UKD
159.922.7:159.955:159.953](075.8)
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 271-279. Indeksy. Bibliogr. s. 271-279. Indeksy.
Podręcznik akademicki.
Hasła przedmiotowe
Myślenie psychologia rozwojowa.
Rozwój psychofizyczny dziecka
Uczenie się psychologia.
020
%a 8323321582
020
%a 9788323321583
080
%a 159.922.7:159.955:159.953](075.8)
100
%a Wood, David J.
245
%a Jak dzieci uczą się i myślą : %b społeczne konteksty rozwoju poznawczego /
260
%a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c cop. 2006.
300
%a XVI, [2], 292, [1] s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
504
%a Bibliogr. s. 271-279. Indeksy.%a Bibliogr. s. 271-279. Indeksy.
521
%a Podręcznik akademicki.
650
%a Myślenie %x psychologia rozwojowa.
650
%a Rozwój psychofizyczny dziecka
650
%a Uczenie się %x psychologia.
700
%a Kowalcze-Pawlik, Anna %e Tłumaczenie
700
%a Pawlik, Rafał %e Tłumaczenie
710
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
920
%a 83-233-2158-2
920
%a 978-83-233-2158-3