Kowalcze-Pawlik, Anna Tłumaczenie
Pawlik, Rafał Tłumaczenie
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tytuł
Jak dzieci uczą się i myślą : społeczne konteksty rozwoju poznawczego
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego,
Objętość
XVI, [2], 292, [1] s. :
UKD
159.922.7:159.955:159.953](075.8)
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 271-279. Indeksy. Bibliogr. s. 271-279. Indeksy.
Hasła przedmiotowe
Myślenie psychologia rozwojowa.
Rozwój psychofizyczny dziecka
080
%a 159.922.7:159.955:159.953](075.8)
245
%a Jak dzieci uczą się i myślą :
%b społeczne konteksty rozwoju poznawczego /
260
%a Kraków :
%b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego,
%c cop. 2006.
300
%a XVI, [2], 292, [1] s. :
%b il. ;%b il. ;
%c 24 cm.
504
%a Bibliogr. s. 271-279. Indeksy.%a Bibliogr. s. 271-279. Indeksy.
521
%a Podręcznik akademicki.
650
%a Myślenie
%x psychologia rozwojowa.
650
%a Rozwój psychofizyczny dziecka
650
%a Uczenie się
%x psychologia.
700
%a Kowalcze-Pawlik, Anna
%e Tłumaczenie
700
%a Pawlik, Rafał
%e Tłumaczenie
710
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego