okładka

Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja

Bogunia-Borowska, Małgorzata Redakcja, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Rok wydania: copyright 2019.

Dzieci, Internet, Kultura popularna, Reklama, Społeczeństwo konsumpcyjne, Środki masowego przekazu, Praca zbiorowa, 2001-

Autor
Bogunia-Borowska, Małgorzata Redakcja
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tytuł
Współczesny świat dziecka : media i konsumpcja
ISBN
978-83-233-4556-5
978-83-233-9908-7 (e-ISBN)
Miejsce wydania
Kraków :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego,
Rok wydania
copyright 2019.
Numer wydania
Wydanie I
Objętość
370, [2] strony :
Rozmiary
24 cm.
UKD
316.346.3-053.2
316.77
316.325
Hasła przedmiotowe
Dzieci
Internet
Kultura popularna
Reklama
Społeczeństwo konsumpcyjne
Środki masowego przekazu
Praca zbiorowa
2001-
Informacje dodatkowe
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach. Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii
Streszczenie w języku angielskim. Streszczenie w języku angielskim.
020
%a 9788323345565
020
%a 9788323399087
080
%a 316.346.3-053.2
080
%a 316.77
080
%a 316.325
245
%a Współczesny świat dziecka : %b media i konsumpcja /
250
%a Wydanie I
260
%a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c copyright 2019.
300
%a 370, [2] strony : %b ilustracje, fotografie ;%b ilustracje, fotografie ; %c 24 cm.
500
%a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
504
%a Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach.%a Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach.
536
%a Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii%a Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii
546
%a Streszczenie w języku angielskim.%a Streszczenie w języku angielskim.
648
%a 2001-
650
%a Dzieci
650
%a Internet
650
%a Kultura popularna
650
%a Reklama
650
%a Społeczeństwo konsumpcyjne
650
%a Środki masowego przekazu
655
%a Praca zbiorowa
700
%a Bogunia-Borowska, Małgorzata %e Redakcja
710
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
920
%a 978-83-233-4556-5
920
%a 978-83-233-9908-7 (e-ISBN)