Tytuł
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
ISBN
978-83-8085-774-2 : zł 49
Miejsce wydania
Warszawa :
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 203-217.
Dla pracowników naukowych i studentów, a także dla właścicieli, kadry kierowniczej i pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
Publikacja dofinansowana ze środków Dziekana Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Hasła przedmiotowe
Model biznesowy
Przedsiębiorstwo turystyczne
245
%a Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych /
260
%a Warszawa :
%b Difin,
%c 2019.
300
%a 225 stron :
%b ilustracje, wykresy ;
%c 23 cm.
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 203-217.
521
%a Dla pracowników naukowych i studentów, a także dla właścicieli, kadry kierowniczej i pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
536
%a Publikacja dofinansowana ze środków Dziekana Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
650
%a Przedsiębiorstwo turystyczne
650
%a Satysfakcja konsumentów
650
%a Usługi turystyczne
655
%a Materiały pomocnicze
920
%a 978-83-8085-774-2 : zł 49