Maison, Dominika (1966- ). Autor
Tytuł
Psychologia konsumenta
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Numer wydania
Wydanie 1., 6. dodruk.
Seria
Akademia Psychologii
Hasła przedmiotowe
Badania marketingowe
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013
100
%a Stasiuk, Katarzyna
245
%a Psychologia konsumenta /
250
%a Wydanie 1., 6. dodruk.
260
%a Warszawa :
%b Wydawnictwo Naukowe PWN,
%c 2021.
300
%a 458 stron :
%b ilustracje, fotografie, wykresy ;
%c 24 cm.
490
%a Akademia Psychologii
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
536
%a Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013
650
%a Badania marketingowe
650
%a Konsumenci (ekonomia)
700
%a Maison, Dominika
%d (1966- ).
%e Autor
710
%a Wydawnictwo Naukowe PWN