okładka

Psychologia konsumenta

Stasiuk, Katarzyna, Maison, Dominika (1966- ). Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania: 2021.

Badania marketingowe, Konsumenci (ekonomia), Motywacja, Postawy, Poznanie, Spostrzeganie, Wiedza

Autor
Stasiuk, Katarzyna
Maison, Dominika (1966- ). Autor
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tytuł
Psychologia konsumenta
ISBN
978-83-01-19486-4
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Rok wydania
2021.
Numer wydania
Wydanie 1., 6. dodruk.
Objętość
458 stron :
Rozmiary
24 cm.
Seria
Akademia Psychologii
Hasła przedmiotowe
Badania marketingowe
Konsumenci (ekonomia)
Motywacja
Postawy
Poznanie
Spostrzeganie
Wiedza
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013
020
%a 9788301194864
100
%a Stasiuk, Katarzyna
245
%a Psychologia konsumenta /
250
%a Wydanie 1., 6. dodruk.
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2021.
300
%a 458 stron : %b ilustracje, fotografie, wykresy ; %c 24 cm.
490
%a Akademia Psychologii
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
536
%a Publikacja dofinansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Stautowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013
650
%a Badania marketingowe
650
%a Konsumenci (ekonomia)
650
%a Motywacja
650
%a Postawy
650
%a Poznanie
650
%a Spostrzeganie
650
%a Wiedza
700
%a Maison, Dominika %d (1966- ). %e Autor
710
%a Wydawnictwo Naukowe PWN
920
%a 978-83-01-19486-4