okładka

Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce

Churska-Nowak, Karolina Redakcja., Drobczyński, Sebastian Redakcja., Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (Poznań)

Rok wydania: 2011.

Kampania wyborcza od 1989 r. Polska, Komunikacja polityczna od 1989 r. Polska, Marketing polityczny od 1989 r. Polska

dostępne:

1 z 1

Autor
Churska-Nowak, Karolina Redakcja.
Drobczyński, Sebastian Redakcja.
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (Poznań)
Tytuł
Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce
ISBN
978-83-87653-78-1
Miejsce wydania
Poznań :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa,
Rok wydania
2011.
Objętość
211 s. :
Rozmiary
24 cm.
UKD
32.019.5:316.77(438)
324(438)
Informacje dodatkowe
Bibliogr. przy pracach. Bibliogr. przy pracach.
Hasła przedmiotowe
Kampania wyborcza od 1989 r. Polska
Komunikacja polityczna od 1989 r. Polska
Marketing polityczny od 1989 r. Polska
020
%a 9788387653781
080
%a 32.019.5:316.77(438)
080
%a 324(438)
245
%a Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii politycznych w Polsce /
260
%a Poznań : %b Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa, %c 2011.
300
%a 211 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
504
%a Bibliogr. przy pracach.%a Bibliogr. przy pracach.
650
%a Kampania wyborcza %y od 1989 r. %z Polska
650
%a Komunikacja polityczna %y od 1989 r. %z Polska
650
%a Marketing polityczny %y od 1989 r. %z Polska
700
%a Churska-Nowak, Karolina %e Redakcja.
700
%a Drobczyński, Sebastian %e Redakcja.
710
%a Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa (Poznań)
920
%a 978-83-87653-78-1

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 041148
Sygnatura: 41148
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane