Autor
Barczak, Andrzej Stanisław Redakcja.
Pitrus, Andrzej Redakcja.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej = Jagiellonian University Scholary Fascicle. Studies of the Faculty of Management and Communication ; z. 1
Informacje dodatkowe
Tyt. równol.: The world of advertising. - Nr serii gł.: 1231.
Bibliogr. przy rozdz. Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy rozdz. Streszcz. ang. przy rozdz.
Hasła przedmiotowe
Reklama
Słowa kluczowe
MARKETING - reklama
245
%a Ze świata reklamy /
260
%a Kraków :
%b Wydaw. UJ,
%c cop. 1999.
300
%a 123 s. :
%b il. ;%b il. ;%b .%b .
%c 24 cm.
490
%a Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej =%a Jagiellonian University Scholary Fascicle. Studies of the Faculty of Management and Communication ;
%v z. 1
500
%a Tyt. równol.: The world of advertising. - Nr serii gł.: 1231.
504
%a Bibliogr. przy rozdz.%a Bibliogr. przy rozdz.
546
%a Streszcz. ang. przy rozdz.%a Streszcz. ang. przy rozdz.
650
%a Reklama
%x zagadnienia
692
%x MARKETING - reklama
700
%a Barczak, Andrzej Stanisław
%e Redakcja.
700
%a Pitrus, Andrzej
%e Redakcja.
710
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego