book cover

Siła nawyku : dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Duhigg, Charles, Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata Tł., Dom Wydawniczy PWN

Year of publication: cop. 2014.

Milczenie psychologia., Nawyki, Poradniki

available:

1 from 1

Author
Duhigg, Charles
Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata Tł.
Dom Wydawniczy PWN
Title
Siła nawyku : dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
ISBN
978-83-7705-270-9 (opr. miękka)
978-83-7705-273-0 (opr. twarda) :
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Dom Wydawniczy PWN,
Year of publication
cop. 2014.
Volume
422, [1] s. :
Dimensions
21 cm.
UDC
159.9
Object passwords
Milczenie psychologia.
Nawyki
Poradniki
Additional information
Indeks.
Summary
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Autor udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąc na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.
020
%a 9788377052709
020
%a 9788377052730
080
%a 159.9
100
%a Duhigg, Charles
245
%a Siła nawyku : %b dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie /
260
%a Warszawa : %b Dom Wydawniczy PWN, %c cop. 2014.
300
%a 422, [1] s. : %b il. ; %c 21 cm.
504
%a Indeks.
520
%a Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Autor udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąc na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.
650
%a Milczenie %x psychologia.
650
%a Nawyki
655
%a Poradniki
700
%a Guzowska-Dąbrowska, Małgorzata %e Tł.
710
%a Dom Wydawniczy PWN
920
%a 978-83-7705-270-9 (opr. miękka)
920
%a 978-83-7705-273-0 (opr. twarda) :

Available items

1.
Accession: 81353
Signature: 316
Status: Checked in

Most often borrowed