book cover

Marketing i public relations w małej firmie

Ali, Moi, Rzychoń, Tomasz Tłumaczenie, Helion

Year of publication: cop. 2009.

Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) marketing, Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) public relations, Poradnik

available:

1 from 1

Author
Ali, Moi
Rzychoń, Tomasz Tłumaczenie
Helion
Title
Marketing i public relations w małej firmie
ISBN
978-83-246-1872-9 : zł 49
Place of publication
Gliwice :
Publishing house
Wydawnictwo Helion,
Year of publication
cop. 2009.
Issue number
Wyd. 2. zaktualizowane.
Volume
479 s. ;
Dimensions
21 cm.
Series
Onepress Small Business
UDC
339.138
658.11-022.5
659.1
659.4
Object passwords
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) marketing
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) public relations
Poradnik
Additional information
Indeks. Indeks.
Summary
Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.
020
%a 9788324618729
080
%a 339.138
080
%a 658.11-022.5
080
%a 659.1
080
%a 659.4
100
%a Ali, Moi
245
%a Marketing i public relations w małej firmie /
250
%a Wyd. 2. zaktualizowane.
260
%a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion, %c cop. 2009.
300
%a 479 s. ; %c 21 cm.
490
%a Onepress Small Business
504
%a Indeks.%a Indeks.
520
%a Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.
650
%a Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) %x marketing
650
%a Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP) %x public relations
655
%a Poradnik
700
%a Rzychoń, Tomasz %e Tłumaczenie
710
%a Helion
920
%a 978-83-246-1872-9 : zł 49

Available items

1.
Accession: 31837
Signature: 65
Status: Checked in

Most often borrowed