book cover

Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły

Faber, Adele Autor, Faber, Adele Autor, Mazlish, Elaine Autor, Faber, Joanna Posłowie, Horosiewicz, Beata Tłumaczenie, Więznowska, Mariola Tłumaczenie, Media Rodzina

Year of publication: copyright 2013.

Dzieci, Komunikacja społeczna, Metody aktywizujące (pedagogika), Psychologia dziecka, Wychowanie w rodzinie, Poradnik

available:

1 from 1

Author
Faber, Adele Autor
Faber, Adele Autor
Mazlish, Elaine Autor
Faber, Joanna Posłowie
Horosiewicz, Beata Tłumaczenie
Więznowska, Mariola Tłumaczenie
Media Rodzina
Title
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły
ISBN
978-83-7278-786-6 (oprawa miękka) : zł 35
978-83-7278-788-0 (oprawa twarda)
Place of publication
Poznań :
Publishing house
Media Rodzina,
Year of publication
copyright 2013.
Issue number
Wydanie nowe poszerzone.
Volume
429, [2] strony :
Dimensions
21 cm.
UDC
159.922.7
37.018.1
Additional information
Tyt. oryg.: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk" 1980.
Object passwords
Dzieci
Komunikacja społeczna
Metody aktywizujące (pedagogika)
Psychologia dziecka
Wychowanie w rodzinie
Poradnik
020
%a 9788372787866
080
%a 159.922.7
080
%a 37.018.1
100
%a Faber, Adele Autor
245
%a Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły /
250
%a Wydanie nowe poszerzone.
260
%a Poznań : %b Media Rodzina, %c copyright 2013.
300
%a 429, [2] strony : %b ilustracje ;%b ilustracje ; %c 21 cm.
500
%a Tyt. oryg.: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk" 1980.
650
%a Dzieci
650
%a Komunikacja społeczna
650
%a Metody aktywizujące (pedagogika)
650
%a Psychologia dziecka
650
%a Wychowanie w rodzinie
655
%a Poradnik
700
%a Faber, Adele %e Autor
700
%a Mazlish, Elaine %e Autor
700
%a Faber, Joanna %e Posłowie
700
%a Horosiewicz, Beata %e Tłumaczenie
700
%a Więznowska, Mariola %e Tłumaczenie
710
%a Media Rodzina
920
%a 978-83-7278-786-6 (oprawa miękka) : zł 35
920
%z 978-83-7278-788-0 (oprawa twarda)

Available items

1.
Accession: 36121
Signature: 159.922.7 37.018.1
Status: Checked in

Most often borrowed