substitute book cover

Plan marketingowy dla biblioteki fachowej : (na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu)

Przybysz, Janina

Year of publication: 2000.

Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań), Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej (Poznań), Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań)., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Biblioteka Główna., Biblioteki akademickie, Biblioteki ekonomiczne, Marketing Biblioteki akademickie marketing., Nauki ekonomiczne szkolnictwo wyższe bibliotekarstwo marketing od 1989 r. Polska, Polska, Poznań (woj. wielkopolskie) bibliotekarstwo od 1989 r.

available:

1 from 1

Author
Przybysz, Janina
Title
Plan marketingowy dla biblioteki fachowej : (na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu)
ISBN
83-87629-46-4
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wydaw. SBP,
Year of publication
2000.
Volume
34, [2] s. ;
Dimensions
21 cm.
Series
Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich = Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; 39
UDC
330:378.633:02:339.138](438)
330:378.633:02:339.138](438)
Additional information
Tyt. równol. : Marketing plan for the center of scientific information by the Ponan [!] Scholl of Banking.
Tyt. równol. : Marketing plan for the center of scientific information by the Ponan [!] Scholl of Banking.
Bibliogr. Bibliogr.
Bibliogr.
N
Object passwords
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań)
Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej (Poznań)
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań).
Akademia Ekonomiczna (Poznań). Biblioteka Główna.
Biblioteki akademickie
Biblioteki ekonomiczne
Marketing Biblioteki akademickie marketing.
Nauki ekonomiczne szkolnictwo wyższe bibliotekarstwo marketing od 1989 r. Polska
Polska
Poznań (woj. wielkopolskie) bibliotekarstwo od 1989 r.
020
%a 8387629464
080
%a 330:378.633:02:339.138](438)
080
%a 330:378.633:02:339.138](438)
100
%a Przybysz, Janina
245
%a Plan marketingowy dla biblioteki fachowej : %b (na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu) /
260
%a Warszawa : %b Wydaw. SBP, %c 2000.
300
%a 34, [2] s. ; %c 21 cm.
490
%a Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich =%a Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; %v 39
500
%a Tyt. równol. : Marketing plan for the center of scientific information by the Ponan [!] Scholl of Banking.
500
%a Tyt. równol. : Marketing plan for the center of scientific information by the Ponan [!] Scholl of Banking.
504
%a Bibliogr.%a Bibliogr.
504
%a Bibliogr.
506
%a N
610
%a Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań)
610
%a Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej (Poznań)
610
%a Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań).
610
%a Akademia Ekonomiczna (Poznań). %b Biblioteka Główna.
650
%a Biblioteki akademickie
650
%a Biblioteki ekonomiczne
650
%a Marketing%a Biblioteki akademickie %x marketing.
650
%a Nauki ekonomiczne %x szkolnictwo wyższe%x bibliotekarstwo%x marketing %y od 1989 r. %z Polska
651
%a Polska
651
%a Poznań (woj. wielkopolskie) %x bibliotekarstwo %y od 1989 r.
856
%u http://polona.pl/item/4600940
920
%a 83-87629-46-4

Available items

1.
Accession: 33288
Signature: 02 podr.
Status: Checked in

Most often borrowed