Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (Płock)
Tytuł
Kompetencje diagnostyczne i kreatywne nauczycieli a ich postawy wobec integracji szkolnej
Wydawnictwo
Wydawnictwo PWSZ,
Hasła przedmiotowe
Postawy
Teachers of children with disabilities
Children with disabilities Education
Nauczycielki i nauczyciele
Województwo mazowieckie (1999- )
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 177-189, wykaz aktów prawnych s. 191-192. Bibliogr. s. 177-189, wykaz aktów prawnych s. 191-192.
080
%a 37.091.2-057.16(438)
245
%a Kompetencje diagnostyczne i kreatywne nauczycieli a ich postawy wobec integracji szkolnej /
260
%a Płock :
%b Wydawnictwo PWSZ,
%c 2011.
300
%a 196 s. ;
%c 21 cm.
504
%a Bibliogr. s. 177-189, wykaz aktów prawnych s. 191-192.%a Bibliogr. s. 177-189, wykaz aktów prawnych s. 191-192.
650
%a School integration
650
%a Teachers of children with disabilities
650
%a Children with disabilities
%x Education
650
%a Nauczycielki i nauczyciele
650
%a Przydatność zawodowa
650
%a Kształcenie integracyjne
651
%a Województwo mazowieckie (1999- )
710
%a Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (Płock)