okładka zastępcza

Kompetencje diagnostyczne i kreatywne nauczycieli a ich postawy wobec integracji szkolnej

Bartuś, Ewa, Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (Płock)

Rok wydania: 2011.

Postawy, School integration, Teachers of children with disabilities, Children with disabilities Education, Nauczycielki i nauczyciele, Przydatność zawodowa, Szkolnictwo, Kształcenie integracyjne, Polska, Województwo mazowieckie (1999- ), 2001-

dostępne:

0 z 1

Autor
Bartuś, Ewa
Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (Płock)
Tytuł
Kompetencje diagnostyczne i kreatywne nauczycieli a ich postawy wobec integracji szkolnej
ISBN
978-83-61601-21-0
Miejsce wydania
Płock :
Wydawnictwo
Wydawnictwo PWSZ,
Rok wydania
2011.
Objętość
196 s. ;
Rozmiary
21 cm.
UKD
316.64(438)
37.015:316(438)
37.043(438)
37.091.2-057.16(438)
Hasła przedmiotowe
Postawy
School integration
Teachers of children with disabilities
Children with disabilities Education
Nauczycielki i nauczyciele
Przydatność zawodowa
Szkolnictwo
Kształcenie integracyjne
Polska
Województwo mazowieckie (1999- )
2001-
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 177-189, wykaz aktów prawnych s. 191-192. Bibliogr. s. 177-189, wykaz aktów prawnych s. 191-192.
020
%a 9788361601210
080
%a 316.64(438)
080
%a 37.015:316(438)
080
%a 37.043(438)
080
%a 37.091.2-057.16(438)
100
%a Bartuś, Ewa
245
%a Kompetencje diagnostyczne i kreatywne nauczycieli a ich postawy wobec integracji szkolnej /
260
%a Płock : %b Wydawnictwo PWSZ, %c 2011.
300
%a 196 s. ; %c 21 cm.
504
%a Bibliogr. s. 177-189, wykaz aktów prawnych s. 191-192.%a Bibliogr. s. 177-189, wykaz aktów prawnych s. 191-192.
648
%a 2001-
650
%a Postawy
650
%a School integration
650
%a Teachers of children with disabilities
650
%a Children with disabilities %x Education
650
%a Nauczycielki i nauczyciele
650
%a Przydatność zawodowa
650
%a Szkolnictwo
650
%a Kształcenie integracyjne
651
%a Polska
651
%a Województwo mazowieckie (1999- )
710
%a Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (Płock)
920
%a 978-83-61601-21-0

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 1580
Sygnatura: 37
Status: W wypożyczeniu
Termin zwrotu: 2025/10/04

Najczęściej wypożyczane