book cover

Jak wspomagać dziecko z FASD w edukacji

Jadczak-Szumiło, Teresa, Kałamajska-Liszcz, Katarzyna Autor, Liszcz, Krzysztof Autor, Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Fundacja Poza Schematami

Year of publication: 2018.

Dziecko z FAS, Kształcenie nauczycieli, Pedagogika specjalna, Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu (FAS), Opracowanie

available:

0 from 1

Author
Jadczak-Szumiło, Teresa
Kałamajska-Liszcz, Katarzyna Autor
Liszcz, Krzysztof Autor
Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Fundacja Poza Schematami
Title
Jak wspomagać dziecko z FASD w edukacji
ISBN
978-83-65956-16-3: bezpłatne
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Fundacja Poza Schematami,
Year of publication
2018.
Volume
128 stron :
Dimensions
21 cm.
UDC
376-056.26/.36
618.2/.7-007
Additional information
Bibliografia przy rozdziałach. Bibliografia przy rozdziałach.
Zadanie finansowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020 Zadanie finansowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020
Object passwords
Dziecko z FAS
Kształcenie nauczycieli
Pedagogika specjalna
Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu (FAS)
Opracowanie
020
%a 9788365956163
080
%a 376-056.26/.36
080
%a 618.2/.7-007
100
%a Jadczak-Szumiło, Teresa
245
%a Jak wspomagać dziecko z FASD w edukacji /
260
%a Warszawa : %b Fundacja Poza Schematami, %c 2018.
300
%a 128 stron : %b ilustracja ;%b ilustracja ; %c 21 cm.
504
%a Bibliografia przy rozdziałach.%a Bibliografia przy rozdziałach.
536
%a Zadanie finansowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020%a Zadanie finansowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020
650
%a Dziecko z FAS
650
%a Kształcenie nauczycieli
650
%a Pedagogika specjalna
650
%a Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu (FAS)
655
%a Opracowanie
700
%a Kałamajska-Liszcz, Katarzyna %e Autor
700
%a Liszcz, Krzysztof %e Autor
710
%a Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
710
%a Fundacja Poza Schematami
920
%a 978-83-65956-16-3: bezpłatne

Available items

1.
Accession: V72405
Signature: 376
Status: Checked out
Due date: 2025/01/27

Most often borrowed