Tytuł
Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym? : gry szkoleniowe i scenariusze zajęć do pracy z młodzieżą
ISBN
978-83-7641-205-4 : zł 34
Miejsce wydania
Warszawa :
Hasła przedmiotowe
Wybór zawodu
Komunikacja interpersonalna
Trening grupowy (psychologia)
Social skills Study and teaching Poland.
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 207-208. Bibliogr. s. 207-208.
Dla nauczycieli, doradców zawodowych, psychologów, pedagogów oraz trenerów.
080
%a 159.922.8%a 37.091.64
245
%a Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym? :
%b gry szkoleniowe i scenariusze zajęć do pracy z młodzieżą /
260
%a Warszawa :
%b Difin,
%c 2010.
300
%a 208 s. :
%b il. ;%b il. ;
%c 23 cm.
504
%a Bibliogr. s. 207-208.%a Bibliogr. s. 207-208.
504
%a Bibliogr. s. 207-208.
521
%a Dla nauczycieli, doradców zawodowych, psychologów, pedagogów oraz trenerów.
650
%a Psychologia młodzieży
650
%a Career education
%z Poland.
650
%a Komunikacja interpersonalna
650
%a Trening grupowy (psychologia)
650
%a Social skills
%x Study and teaching
%z Poland.
655
%a Młodzież
%x socjologia
920
%a 978-83-7641-205-4 : zł 34