book cover

Dzieci z Bullerbyn

Lindgren, Astrid, Szuch-Wyszomirska, Irena Tłumaczenie, Wikland, Ilon Ilustracje, Wydawnictwo "Nasza Księgarnia"

Year of publication: 2011.

Przyjaźń, Rodzina, Sąsiedztwo (socjologia), Uczniowie, Szwecja, Powieść

available:

4 from 10

Author
Lindgren, Astrid
Szuch-Wyszomirska, Irena Tłumaczenie
Wikland, Ilon Ilustracje
Wydawnictwo "Nasza Księgarnia"
Title
Dzieci z Bullerbyn
ISBN
978-83-10-11957-5 : zł 26,90
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wydawnictwo Nasza Księgarnia,
Year of publication
2011.
Volume
345, [7] stron :
Dimensions
21 cm.
UDC
821.113.6-93
821.113.6-93
Additional information
Tyt. oryg.: Bullerbyboken, 1952.
Wiek: 6
Wiek: 6+.
Wiek: 6+.
Object passwords
Przyjaźń
Rodzina
Sąsiedztwo (socjologia)
Uczniowie
Szwecja
Powieść
020
%a 9788310119575 :
080
%a 821.113.6-93
080
%a 821.113.6-93
100
%a Lindgren, Astrid
245
%a Dzieci z Bullerbyn /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo Nasza Księgarnia, %c 2011.
300
%a 345, [7] stron : %b ilustracje ;%b il. ;%b il. ; %c 21 cm.
500
%a Tyt. oryg.: Bullerbyboken, 1952.
500
%a Wiek: 6
521
%a Wiek: 6+.
521
%a Wiek: 6+.
650
%a Przyjaźń
650
%a Rodzina
650
%a Sąsiedztwo (socjologia)
650
%a Uczniowie
651
%a Szwecja
655
%a Powieść
700
%a Szuch-Wyszomirska, Irena %e Tłumaczenie
700
%a Wikland, Ilon %e Ilustracje
710
%a Wydawnictwo "Nasza Księgarnia"
920
%a 978-83-10-11957-5 : zł 26,90

Available items

1.
Accession: 26852
Signature: II
Status: Checked in
2.
Accession: 26853
Signature: II
Status: Checked out
Due date: 2025/01/03
3.
Accession: 26854
Signature: II
Status: Checked in
4.
Accession: 26855
Signature: II
Status: Checked out
Due date: 2024/12/27
5.
Accession: 26856
Signature: II
Status: Checked in
6.
Accession: 33789
Signature: II
Status: Checked out
Due date: 2025/01/13
7.
Accession: 33790
Signature: II
Status: Checked out
Due date: 2025/01/20
8.
Accession: 33791
Signature: II
Status: Checked out
Due date: 2025/01/03
9.
Accession: 33792
Signature: II
Status: Checked out
Due date: 2024/12/31
10.
Accession: 33793
Signature: II
Status: Checked in

Most often borrowed