okładka

Marketing sportowy - teoria i praktyka : II Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu", 19-20 listopada 2003 r.

Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" (2 ; 2003 ; Poznań)., Mruk, Henryk Redakcja, Jardanowski, Piotr. Redakcja, Matecki, Piotr. Redakcja, Impact Consulting., Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" (2 ; 2003 ; Poznań).

Rok wydania: 2004.

Marketing sportowy, Sport, Badania marketingowe, Materiały konferencyjne

dostępne:

1 z 1

Autor
Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" (2 ; 2003 ; Poznań).
Mruk, Henryk Redakcja
Jardanowski, Piotr. Redakcja
Matecki, Piotr. Redakcja
Impact Consulting.
Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" (2 ; 2003 ; Poznań).
Tytuł
Marketing sportowy - teoria i praktyka : II Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu", 19-20 listopada 2003 r.
ISBN
83-920556-0-8
Miejsce wydania
Poznań :
Wydawnictwo
Impact Consulting,
Rok wydania
2004.
Objętość
442 strony :
Rozmiary
24 cm +
UKD
796
338.486
Hasła przedmiotowe
Marketing sportowy
Sport
Badania marketingowe
Materiały konferencyjne
Słowa kluczowe
Zarządzanie i marketing
020
%a 8392055608
080
%a 796
080
%a 338.486
111
%a Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" %c Poznań). %d 2003 ; %n (2 ;
245
%a Marketing sportowy - teoria i praktyka : %b II Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu", 19-20 listopada 2003 r. /
260
%a Poznań : %b Impact Consulting, %c 2004.
300
%a 442 strony : %b rysunki, wykresy ; %c 24 cm +
650
%a Marketing sportowy
650
%a Sport
650
%a Badania marketingowe
655
%a Materiały konferencyjne
692
%x Zarządzanie i marketing
700
%a Mruk, Henryk %e Redakcja
700
%a Jardanowski, Piotr. %e Redakcja
700
%a Matecki, Piotr. %e Redakcja
710
%a Impact Consulting.
711
%a Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" %c Poznań). %d 2003 ; %n (2 ;
920
%a 83-920556-0-8

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 002-116596
Sygnatura: 796/799/sala [MARKETING...]
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane