Marketing sportowy - teoria i praktyka : II Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu", 19-20 listopada 2003 r.
Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" (2 ; 2003 ; Poznań)., Mruk, Henryk Redakcja, Jardanowski, Piotr. Redakcja, Matecki, Piotr. Redakcja, Impact Consulting., Ogólnopolska Konferencja Naukowa pod hasłem: "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu" (2 ; 2003 ; Poznań).
Rok wydania: 2004.
Marketing sportowy, Sport, Badania marketingowe, Materiały konferencyjne
1 z 1
Dostępne egzemplarze
Sygnatura: 796/799/sala [MARKETING...]
Przemyska Biblioteka Publiczna im. Ignacego Krasickiego , Wypożyczalnia Główna, ul. Grodzka 8, 37-700 Przemyśl