okładka

Wojny biznesowe

Brown, David, Radosz, Joanna (1992- ). Tłumaczenie, Wydawnictwo Sine Qua Non

Rok wydania: 2021.

Analiza rynku, Biznesplan, Konkurencja, Przywództwo, Sukces, Współzawodnictwo, Przedsiębiorczość międzynarodowa, Etyka biznesu, Publicystyka, Reportaż, 1901-2000 1901-2000, 2001- 2001-

dostępne:

1 z 1

Autor
Brown, David
Radosz, Joanna (1992- ). Tłumaczenie
Wydawnictwo Sine Qua Non
Tytuł
Wojny biznesowe
ISBN
978-83-821-0172-0
Miejsce wydania
Kraków :
Wydawnictwo
SQN,
Rok wydania
2021.
Numer wydania
Wydanie I.
Objętość
458, [6] stron ;
Rozmiary
21 cm.
UKD
005.34
330.162
005.511
658
005.521
334.7
339.137
(047)
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 444-[459].
Książka dostępna także jako audiobook i e-book.
Hasła przedmiotowe
Analiza rynku
Biznesplan
Konkurencja
Przywództwo
Sukces
Współzawodnictwo
Przedsiębiorczość międzynarodowa
Etyka biznesu
Publicystyka
Reportaż
1901-2000 1901-2000
2001- 2001-
Streszczenie
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, Business Wars, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
020
%a 9788382101720
080
%a 005.34
080
%a 330.162
080
%a 005.511
080
%a 658
080
%a 005.521
080
%a 334.7
080
%a 339.137
080
%a (047)
100
%a Brown, David
245
%a Wojny biznesowe /
250
%a Wydanie I.
260
%a Kraków : %b SQN, %c 2021.
300
%a 458, [6] stron ; %c 21 cm.
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 444-[459].
520
%a Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, Business Wars, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
530
%a Książka dostępna także jako audiobook i e-book.
648
%a 1901-2000%a 1901-2000
648
%a 2001-%a 2001-
650
%a Analiza rynku
650
%a Biznesplan
650
%a Konkurencja
650
%a Przywództwo
650
%a Sukces
650
%a Współzawodnictwo
650
%a Przedsiębiorczość międzynarodowa
650
%a Etyka biznesu
655
%a Publicystyka
655
%a Reportaż
700
%a Radosz, Joanna %d (1992- ). %e Tłumaczenie
710
%a Wydawnictwo Sine Qua Non
920
%a 978-83-821-0172-0

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 01-129711
Sygnatura: 33
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane