okładka

Władza algorytmów : u źródeł potęgi Google i Facebooka

Kreft, Jan, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Rok wydania: copyright 2019.

Google LLC, Facebook (portal społecznościowy), Internet, Platforma internetowa, Społeczeństwo informacyjne, Środki masowego przekazu, Algorytmy, Internet, Media społecznościowe, Monografia

dostępne:

1 z 1

Autor
Kreft, Jan
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tytuł
Władza algorytmów : u źródeł potęgi Google i Facebooka
ISBN
978-83-233-4618-0
978-83-233-9967-4 (e-book)
Miejsce wydania
Kraków :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego,
Rok wydania
copyright 2019.
Numer wydania
Wydanie I.
Objętość
324, [1] strona ;
Rozmiary
25 cm.
UKD
316.77
Hasła przedmiotowe
Google LLC
Facebook (portal społecznościowy)
Internet
Platforma internetowa
Społeczeństwo informacyjne
Środki masowego przekazu
Algorytmy
Internet
Media społecznościowe
Monografia
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 287-324. Bibliografia, netografia na stronach 287-324.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
020
%a 9788323346180
020
%a 9788323399674
080
%a 316.77
100
%a Kreft, Jan
245
%a Władza algorytmów : %b u źródeł potęgi Google i Facebooka /
250
%a Wydanie I.
260
%a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c copyright 2019.
300
%a 324, [1] strona ; %c 25 cm.
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 287-324.%a Bibliografia, netografia na stronach 287-324.
536
%a Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej%a Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej
610
%a Google LLC
650
%a Facebook (portal społecznościowy)
650
%a Internet
650
%a Platforma internetowa
650
%a Społeczeństwo informacyjne
650
%a Środki masowego przekazu
650
%a Algorytmy
650
%a Internet
650
%a Media społecznościowe
655
%a Monografia
710
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
920
%a 978-83-233-4618-0
920
%a 978-83-233-9967-4 (e-book)

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 27725
Sygnatura: 316.7
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane