okładka

Szarlatani z Pasikurowic

Warsch, Wolfgang, Lohausen, Dennis Ilustracje

Rok wydania: copyright 2018.

Gry planszowe

dostępne:

1 z 1

Autor
Warsch, Wolfgang
Lohausen, Dennis Ilustracje
Tytuł
Szarlatani z Pasikurowic
Miejsce wydania
Konin :
Wydawnictwo
G3,
Rok wydania
copyright 2018.
Numer wydania
Wydanie 4.
Objętość
1 pudełko (4 plansze graczy - kociołki, 1 plansza główna z torem punktacji i torem rund, 216 znaczników składników, 1 kość bonusowa, 1 znacznik płomienia, 8 znaczników kropelek, 4 znaczniki punktów, 4 znaczniki szczurów, 4 butelki, 4 pieczęcie 0/50, 4 woreczki, 20 rubinów, 12 ksiąg składników, 24 karty wróżki, almanach składników.) ;
Rozmiary
7x29x29 cm +
Hasła przedmiotowe
Gry planszowe
Informacje dodatkowe
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy.
Czas gry: 45 min.
Streszczenie
Raz w roku, na 9 dni, rynek w Pasikurowicach otwiera swe podwoje. Najlepsi znachorzy i szarlatani z całego kraju zjeżdżają się, aby zaprezentować swoje lecznicze mikstury. Czkawka, cuchnące stopy, tęsknota za domem, nieszczęśliwa miłość – mają lek na wszystko. Wszyscy prześcigają się w warzeniu swoich eliksirów. Gracze wcielający się w szarlatanów dobierają składniki ze swoich woreczków i dodają je do kociołka. Czynią tak dopóty, dopóki nie uznają, że eliksir jest gotowy. Muszą jednak uważać, bo jeśli dodadzą zbyt dużo specjalnego składnika, kociołek eksploduje! Kluczem jest więc odnalezienie właściwego momentu, w którym należy przerwać dobieranie składników. Dobrą strategią może być rozpoczynanie od mniej skomplikowanych eliksirów, aby zdobyć punkty i monety za które można kupić nowe składniki. Kupno najbardziej wartościowych składników, odrobina szczęścia, i kolejny eliksir może być najlepszym spośród tych, jakie uwarzyli wszyscy znachorzy w całym kraju.
100
%a Warsch, Wolfgang
245
%a Szarlatani z Pasikurowic /
250
%a Wydanie 4.
260
%a Konin : %b G3, %c copyright 2018.
300
%a 1 pudełko (4 plansze graczy - kociołki, 1 plansza główna z torem punktacji i torem rund, 216 znaczników składników, 1 kość bonusowa, 1 znacznik płomienia, 8 znaczników kropelek, 4 znaczniki punktów, 4 znaczniki szczurów, 4 butelki, 4 pieczęcie 0/50, 4 woreczki, 20 rubinów, 12 ksiąg składników, 24 karty wróżki, almanach składników.) ; %b tektura, papier, drewno, akryl, kolor ; %c 7x29x29 cm +
500
%a Gra przeznaczona dla 2-4 graczy.
500
%a Czas gry: 45 min.
520
%a Raz w roku, na 9 dni, rynek w Pasikurowicach otwiera swe podwoje. Najlepsi znachorzy i szarlatani z całego kraju zjeżdżają się, aby zaprezentować swoje lecznicze mikstury. Czkawka, cuchnące stopy, tęsknota za domem, nieszczęśliwa miłość – mają lek na wszystko. Wszyscy prześcigają się w warzeniu swoich eliksirów. Gracze wcielający się w szarlatanów dobierają składniki ze swoich woreczków i dodają je do kociołka. Czynią tak dopóty, dopóki nie uznają, że eliksir jest gotowy. Muszą jednak uważać, bo jeśli dodadzą zbyt dużo specjalnego składnika, kociołek eksploduje! Kluczem jest więc odnalezienie właściwego momentu, w którym należy przerwać dobieranie składników. Dobrą strategią może być rozpoczynanie od mniej skomplikowanych eliksirów, aby zdobyć punkty i monety za które można kupić nowe składniki. Kupno najbardziej wartościowych składników, odrobina szczęścia, i kolejny eliksir może być najlepszym spośród tych, jakie uwarzyli wszyscy znachorzy w całym kraju.
655
%a Gry planszowe
700
%a Lohausen, Dennis %e Ilustracje

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: GP-67
Sygnatura: Gra planszowa
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane