book cover

Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Osik-Chudowolska, Danuta Redakcja., Wojnarska, Anna Redakcja., Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

Year of publication: 2001.

Dziecko z niepełnosprawnością nauczanie, Kształcenie integracyjne, Kształcenie integracyjne materiały konferencyjne, Dziecko niepełnosprawne nauczanie materiały konferencyjne, Materiały konferencyjne

available:

1 from 1

Author
Osik-Chudowolska, Danuta Redakcja.
Wojnarska, Anna Redakcja.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Title
Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
ISBN
83-227-1702-4
Place of publication
Lublin :
Publishing house
Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej,
Year of publication
2001.
Volume
234 s. ;
Dimensions
24 cm.
UDC
376.4:37.043](061)
376.4:37.043
Additional information
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy rozdz. Bibliogr. przy rozdz.
Object passwords
Dziecko z niepełnosprawnością nauczanie
Kształcenie integracyjne
Kształcenie integracyjne materiały konferencyjne
Dziecko niepełnosprawne nauczanie materiały konferencyjne
Materiały konferencyjne
020
%a 8322717024
080
%a 376.4:37.043](061)
080
%a 376.4:37.043
245
%a Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi /
260
%a Lublin : %b Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2001.
300
%a 234 s. ; %c 24 cm.
500
%a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
504
%a Bibliogr. przy rozdz.%a Bibliogr. przy rozdz.
650
%a Dziecko z niepełnosprawnością %x nauczanie
650
%a Kształcenie integracyjne
650
%a Dziecko niepełnosprawne %v materiały konferencyjne %x nauczanie
650
%a Kształcenie integracyjne %v materiały konferencyjne
655
%a Materiały konferencyjne
700
%a Osik-Chudowolska, Danuta %e Redakcja.
700
%a Wojnarska, Anna %e Redakcja.
710
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
920
%a 83-227-1702-4

Available items

1.
Accession: 39635
Signature: 376
Status: To the reading room only

Most often borrowed