substitute book cover

Open mind : upper-intermediate : zeszyt ćwiczeń dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum

Andryszczyk, Mariusz, Jaźwiec, Marcin, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Year of publication: cop. 2004.

Język angielski szkoły ponadgimnazjalne, Język angielski ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych kl. 3, Ćwiczenia i zadania

available:

1 from 1

Author
Andryszczyk, Mariusz
Jaźwiec, Marcin
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Title
Open mind : upper-intermediate : zeszyt ćwiczeń dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum
ISBN
83-02-08993-1
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne,
Year of publication
cop. 2004.
Volume
84 s. :
Dimensions
30 cm.
Series
WSiP Europa
UDC
811.111(075.3.053.7)(076)
371.67::811.111::373.5](076)
Additional information
Na okł. podtyt.: zeszyt ćwiczeń.
Książka pomocnicza dla ucznia kl. III liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum.
Object passwords
Język angielski szkoły ponadgimnazjalne
Język angielski ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych kl. 3
Ćwiczenia i zadania
020
%a 8302089931
080
%a 811.111(075.3.053.7)(076)
080
%a 371.67::811.111::373.5](076)
100
%a Andryszczyk, Mariusz
245
%a Open mind : %b upper-intermediate : zeszyt ćwiczeń dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c cop. 2004.
300
%a 84 s. : %b fot., portr., rys., tab. ;%b fot., portr., rys., tab. ; %c 30 cm.
490
%a WSiP Europa
500
%a Na okł. podtyt.: zeszyt ćwiczeń.
521
%a Książka pomocnicza dla ucznia kl. III liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum.
650
%a Język angielski %x szkoły ponadgimnazjalne
650
%a Język angielski %v ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych%v kl. 3
655
%a Ćwiczenia i zadania
700
%a Jaźwiec, Marcin
710
%a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
920
%a 83-02-08993-1

Available items

1.
Accession: 40242
Signature: 371.67::811.111::373.5](076)
Status: To the reading room only

Most often borrowed