okładka

Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych czyli Jak osiągać większe zyski z social media

Lupa-Wójcik, Iwona, Wydawnictwo Naukowe Sophia

Rok wydania: 2017.

Efektywność ekonomiczna, Marketing, Media społecznościowe, Polska, Raport z badań, 2001-

dostępne:

1 z 1

Autor
Lupa-Wójcik, Iwona
Wydawnictwo Naukowe Sophia
Tytuł
Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych czyli Jak osiągać większe zyski z social media
ISBN
978-83-65357-90-8
Miejsce wydania
Katowice :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Sophia,
Rok wydania
2017.
Objętość
187 stron :
Rozmiary
24 cm.
UKD
339.138:004.738.5(438)
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 165-169. Bibliografia, netografia na stronach 165-169.
Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
Hasła przedmiotowe
Efektywność ekonomiczna
Marketing
Media społecznościowe
Polska
Raport z badań
2001-
020
%a 9788365357908
080
%a 339.138:004.738.5(438)
100
%a Lupa-Wójcik, Iwona
245
%a Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych czyli Jak osiągać większe zyski z social media /
260
%a Katowice : %b Wydawnictwo Naukowe Sophia, %c 2017.
300
%a 187 stron : %b ilustracje, wykresy ;%b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 165-169.%a Bibliografia, netografia na stronach 165-169.
536
%a Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich%a Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
648
%a 2001-
650
%a Efektywność ekonomiczna
650
%a Marketing
650
%a Media społecznościowe
651
%a Polska
655
%a Raport z badań
710
%a Wydawnictwo Naukowe Sophia
920
%a 978-83-65357-90-8

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 34471
Sygnatura: 339.138
Status: Do wypożyczenia