Wydawnictwo Naukowe Sophia
Tytuł
Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych czyli Jak osiągać większe zyski z social media
Miejsce wydania
Katowice :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Sophia,
UKD
339.138:004.738.5(438)
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 165-169. Bibliografia, netografia na stronach 165-169.
Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
Hasła przedmiotowe
Efektywność ekonomiczna
080
%a 339.138:004.738.5(438)
100
%a Lupa-Wójcik, Iwona
245
%a Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych czyli Jak osiągać większe zyski z social media /
260
%a Katowice :
%b Wydawnictwo Naukowe Sophia,
%c 2017.
300
%a 187 stron :
%b ilustracje, wykresy ;%b ilustracje, wykresy ;
%c 24 cm.
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 165-169.%a Bibliografia, netografia na stronach 165-169.
536
%a Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich%a Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
650
%a Efektywność ekonomiczna
650
%a Media społecznościowe
710
%a Wydawnictwo Naukowe Sophia