book cover

Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi

Kossewska, Joanna Redakcja., Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)

Year of publication: 2009.

Dziecko autystyczne nauczanie nauczanie, Zaburzenia autystyczne psychologia rehabilitacja, Zaburzenia rozwoju dziecka uogólnione psychologia wychowanie, Uczniowie szkół specjalnych psychologia, Wychowanie psychologia, Dziecko autystyczne, Rehabilitacja medyczna

available:

1 from 2

Author
Kossewska, Joanna Redakcja.
Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
Title
Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi
ISBN
978-83-7587-121-0
Place of publication
Kraków :
Publishing house
Oficyna Wydawnicza "Impuls",
Year of publication
2009.
Volume
261, [3] s. :
Dimensions
24 cm.
UDC
159.922.76-056.34/.36
376-056.36
616.896
Additional information
Bibliogr. przy pracach. Bibliogr. przy pracach.
Object passwords
Dziecko autystyczne nauczanie nauczanie
Zaburzenia autystyczne psychologia rehabilitacja
Zaburzenia rozwoju dziecka uogólnione psychologia wychowanie
Uczniowie szkół specjalnych psychologia
Wychowanie psychologia
Dziecko autystyczne
Rehabilitacja medyczna
020
%a 9788375871210
080
%a 159.922.76-056.34/.36
080
%a 376-056.36
080
%a 616.896
245
%a Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi /
260
%a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2009.
300
%a 261, [3] s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
504
%a Bibliogr. przy pracach.%a Bibliogr. przy pracach.
650
%a Dziecko autystyczne %x nauczanie%x nauczanie
650
%a Zaburzenia autystyczne %x psychologia%x rehabilitacja
650
%a Zaburzenia rozwoju dziecka uogólnione %x psychologia%x wychowanie
650
%a Uczniowie szkół specjalnych %x psychologia
650
%a Wychowanie %x psychologia
650
%a Dziecko autystyczne
650
%a Rehabilitacja medyczna
700
%a Kossewska, Joanna %e Redakcja.
710
%a Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
920
%a 978-83-7587-121-0

Available items

1.
Accession: I-OP3421
Signature: 61
Status: Checked out
Due date: 2025/01/31
2.
Accession: I-OP4034
Signature: 61
Status: Checked in

Most often borrowed