Borzęcka, Anna (pedagog) Autor
Twaróg-Kanus, Agnieszka Autor
Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
Title
Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne w percepcji nauczycieli szkół ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych
ISBN
978-83-8095-920-0 (oprawa miękka)
Place of publication
Kraków :
Year of publication
2020.
Object passwords
Diagnoza pedagogiczna
Special education teachers Poland.
Child development Evaluation.
Educational tests and measurements Poland.
Special education teachers Training of
Nauczycielki i nauczyciele
Additional information
Bibliografia na stronach 393-406. Bibliografia na stronach 393-406.
Współfinansowanie: Wydział Humanistyczno-Społeczny (Akademia Techniczno-Humanistyczna ; Bielsko-Biała)
245
%a Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne w percepcji nauczycieli szkół ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych /
260
%a Kraków :
%b Impuls,
%c 2020.
300
%a 409 stron :
%b ilustracje, wykresy ;%b ilustracje, wykresy ;
%c 24 cm.
504
%a Bibliografia na stronach 393-406.%a Bibliografia na stronach 393-406.
536
%a Współfinansowanie: Wydział Humanistyczno-Społeczny (Akademia Techniczno-Humanistyczna ; Bielsko-Biała)
650
%a Diagnoza pedagogiczna
650
%a Special education teachers
%z Poland.
650
%a Teachers
%z Poland.
650
%a Child development
%x Evaluation.
650
%a Educational tests and measurements
%z Poland.
650
%a Special education teachers
%x Training of
650
%a Kompetencje zawodowe
650
%a Nauczycielki i nauczyciele
650
%a Szkoły ogólnodostępne
650
%a Szkoły integracyjne
650
%a Pedagodzy specjalni
700
%a Borzęcka, Anna
%c (pedagog)
%e Autor
700
%a Skibska, Joanna
%e Autor
700
%a Twaróg-Kanus, Agnieszka
%e Autor
710
%a Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
920
%a 978-83-8095-920-0 (oprawa miękka)