Tytuł
Etyka w zawodzie specjalistów public relations
ISBN
978-83-7641-937-4 : zł 43
Miejsce wydania
Warszawa :
Informacje dodatkowe
Bibliogr., netogr. s. 168-172. Bibliogr., netogr. s. 168-172.
Hasła przedmiotowe
Public relations etyka
Streszczenie
Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia "etosu zawodowego" - i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej - rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu wartości. Czy dzisiaj mówienie o etosie zawodowym to anachronizm?
245
%a Etyka w zawodzie specjalistów public relations /
260
%a Warszawa :
%b Difin,
%c 2013.
300
%a 172 s. :
%b il. ;%b il. ;
%c 23 cm.
504
%a Bibliogr., netogr. s. 168-172.%a Bibliogr., netogr. s. 168-172.
520
%a Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia "etosu zawodowego" - i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej - rzetelności, która była nie tylko wysokiej jakości pracą, umiejętnością, szeroką wiedzą, lecz wyrażała się również w poszanowaniu i pielęgnowaniu pewnego, charakterystycznego dla danego zawodu systemu wartości. Czy dzisiaj mówienie o etosie zawodowym to anachronizm?
650
%a Public relations
%x etyka
650
%a Public relations
%x etyka
920
%a 978-83-7641-937-4 : zł 43