book cover

Witaj, piesku! : dogoterapia we wspomaganiu rozwoju dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Kulisiewicz, Beata, Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)

Year of publication: 2011.

Dogoterapia, Gry i zabawy ruchowe, Integracja percepcyjno-motoryczna, Rozwój psychofizyczny dziecka, Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Dziecko rozwój psychofizyczny, Ćwiczenia i zadania, Ćwiczenia i zadania

available:

1 from 1

Author
Kulisiewicz, Beata
Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
Title
Witaj, piesku! : dogoterapia we wspomaganiu rozwoju dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
ISBN
978-83-7587-597-3
Place of publication
Kraków :
Publishing house
Oficyna Wydawnicza "Impuls",
Year of publication
2011.
Issue number
Wyd. 2.
Volume
106 s. :
Dimensions
24 cm.
UDC
159.922.7
376-056.26/.36
376-058.53
615.851:636
615.85-053.2:636.7.088:612.7/.8:159.922.7
Object passwords
Dogoterapia
Gry i zabawy ruchowe
Integracja percepcyjno-motoryczna
Rozwój psychofizyczny dziecka
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Dziecko rozwój psychofizyczny
Ćwiczenia i zadania
Ćwiczenia i zadania
Additional information
Bibliogr. s. 105-106. Bibliogr. s. 105-106.
Bibliogr.
020
%a 9788375875973
080
%a 159.922.7
080
%a 376-056.26/.36
080
%a 376-058.53
080
%a 615.851:636
080
%a 615.85-053.2:636.7.088:612.7/.8:159.922.7
100
%a Kulisiewicz, Beata
245
%a Witaj, piesku! : %b dogoterapia we wspomaganiu rozwoju dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych/
250
%a Wyd. 2.
260
%a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2011.
300
%a 106 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
504
%a Bibliogr. s. 105-106.%a Bibliogr. s. 105-106.
504
%a Bibliogr.
650
%a Dogoterapia
650
%a Gry i zabawy ruchowe
650
%a Integracja percepcyjno-motoryczna
650
%a Rozwój psychofizyczny dziecka
650
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650
%a Dziecko %x rozwój psychofizyczny
655
%a Ćwiczenia i zadania
655
%a Ćwiczenia i zadania
710
%a Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
920
%a 978-83-7587-597-3

Available items

1.
Accession: 68055
Signature: R 61
Status: Checked in

Most often borrowed