Szymanowicz, Maciej Ilustracje
Wydawnictwo "Nasza Księgarnia"
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo "Nasza Księgarnia",
Rok wydania
copyright 2021.
Objętość
1 gra (5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, 15
żetonów emocji, pingwin Przemysław, kostka, instrukcja) :
Rozmiary
w pudełku 20x20x5 cm.
Informacje dodatkowe
Liczba graczy: 2-5.
Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. W tym wariancie wykorzystywane są żetony emocji. Gracze będą musieli opowiadać historyjki odpowiadające emocjom na żetonach. Rozgrywkę wygra osoba, która najlepiej wykorzysta wyobraźnię, umiejętność opowiadania i kojarzenia oraz pamięć. Podczas gry będziecie starać się zapamiętywać, jakie obrazki znajdują się przy krainach odwiedzanych przez pingwina Przemysława. Wygra osoba, która na koniec gry zdobędzie najwięcej płytek z obrazkami.
Tłumaczenie z języka niemieckiego.
Hasła przedmiotowe
Psychologia
260
%a Warszawa :
%b Wydawnictwo "Nasza Księgarnia",
%c copyright 2021.
300
%a 1 gra (5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, 15
żetonów emocji, pingwin Przemysław, kostka, instrukcja) :
%b tektura, drewno, kolorowa ;
%c w pudełku 20x20x5 cm.
500
%a Liczba graczy: 2-5.
500
%a Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. W tym wariancie wykorzystywane są żetony emocji. Gracze będą musieli opowiadać historyjki odpowiadające emocjom na żetonach. Rozgrywkę wygra osoba, która najlepiej wykorzysta wyobraźnię, umiejętność opowiadania i kojarzenia oraz pamięć. Podczas gry będziecie starać się zapamiętywać, jakie obrazki znajdują się przy krainach odwiedzanych przez pingwina Przemysława. Wygra osoba, która na koniec gry zdobędzie najwięcej płytek z obrazkami.
546
%a Tłumaczenie z języka niemieckiego.
700
%a Szymanowicz, Maciej
%e Ilustracje
710
%a Wydawnictwo "Nasza Księgarnia"