book cover

Podróż w czasie

Knizia, Reiner, Szymanowicz, Maciej Ilustracje, Wydawnictwo "Nasza Księgarnia"

Year of publication: copyright 2021.

Psychologia, Empatia, Gry w kości, Krzyżówki (gry)

available:

0 from 1

Author
Knizia, Reiner
Szymanowicz, Maciej Ilustracje
Wydawnictwo "Nasza Księgarnia"
Title
Podróż w czasie
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wydawnictwo "Nasza Księgarnia",
Year of publication
copyright 2021.
Volume
1 gra (5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, 15 żetonów emocji, pingwin Przemysław, kostka, instrukcja) :
Dimensions
w pudełku 20x20x5 cm.
Additional information
Liczba graczy: 2-5.
Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. W tym wariancie wykorzystywane są żetony emocji. Gracze będą musieli opowiadać historyjki odpowiadające emocjom na żetonach. Rozgrywkę wygra osoba, która najlepiej wykorzysta wyobraźnię, umiejętność opowiadania i kojarzenia oraz pamięć. Podczas gry będziecie starać się zapamiętywać, jakie obrazki znajdują się przy krainach odwiedzanych przez pingwina Przemysława. Wygra osoba, która na koniec gry zdobędzie najwięcej płytek z obrazkami.
Wiek graczy: 4+.
Tłumaczenie z języka niemieckiego.
Object passwords
Psychologia
Empatia
Gry w kości
Krzyżówki (gry)
100
%a Knizia, Reiner
245
%a Podróż w czasie /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", %c copyright 2021.
300
%a 1 gra (5 dwustronnych plansz, 36 płytek z obrazkami, 15 żetonów emocji, pingwin Przemysław, kostka, instrukcja) : %b tektura, drewno, kolorowa ; %c w pudełku 20x20x5 cm.
500
%a Liczba graczy: 2-5.
500
%a Pingwin Przemysław zabiera was w podróż po niesamowitych krainach. Będziecie opowiadać historie związane z tymi krainami i zapamiętywać spotkane w nich przedmioty. W tym wariancie wykorzystywane są żetony emocji. Gracze będą musieli opowiadać historyjki odpowiadające emocjom na żetonach. Rozgrywkę wygra osoba, która najlepiej wykorzysta wyobraźnię, umiejętność opowiadania i kojarzenia oraz pamięć. Podczas gry będziecie starać się zapamiętywać, jakie obrazki znajdują się przy krainach odwiedzanych przez pingwina Przemysława. Wygra osoba, która na koniec gry zdobędzie najwięcej płytek z obrazkami.
521
%a Wiek graczy: 4+.
546
%a Tłumaczenie z języka niemieckiego.
650
%a Psychologia
650
%a Empatia
655
%a Gry w kości
655
%a Krzyżówki (gry)
700
%a Szymanowicz, Maciej %e Ilustracje
710
%a Wydawnictwo "Nasza Księgarnia"

Available items

1.
Accession: 143
Signature: GP.794/4+
Status: Checked out
Due date: 2025/02/07

Most often borrowed