okładka zastępcza

Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji

Piotrowska-Piątek, Agnieszka Redakcja, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego

Rok wydania: 2009.

Marketing strategiczny, Zarządzanie, Systemy informacyjne zarządzania, Szkolnictwo wyższe, Marketing, Szkolnictwo wyższe marketing, Marketing zarządzanie, Podręcznik

dostępne:

1 z 1

Autor
Piotrowska-Piątek, Agnieszka Redakcja
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
Tytuł
Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji
ISBN
978-83-60056-42-2
Miejsce wydania
Kielce :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego,
Rok wydania
2009.
Objętość
225 s. :
Rozmiary
24 cm.
UKD
(07)
005:004.03
339.138
Hasła przedmiotowe
Marketing strategiczny
Zarządzanie
Systemy informacyjne zarządzania
Szkolnictwo wyższe
Marketing
Szkolnictwo wyższe marketing
Marketing zarządzanie
Podręcznik
Informacje dodatkowe
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy pracach. Bibliogr. przy pracach.
Bibl. przy pracach.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach. Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
080
%a (07)
080
%a 005:004.03
080
%a 339.138
245
%a Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji /
260
%a Kielce : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego, %c 2009.
300
%a 225 s. : %b il. (w tym kolor.) ;%b il. (w tym kolor.) ;%b il. ; %c 24 cm.
500
%a Na książce wyłącznie błędny ISBN.
504
%a Bibliogr. przy pracach.%a Bibliogr. przy pracach.
505
%a Bibl. przy pracach.
546
%a Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.%a Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
650
%a Marketing strategiczny
650
%a Zarządzanie
650
%a Systemy informacyjne zarządzania
650
%a Szkolnictwo wyższe
650
%a Marketing
650
%a Marketing %x zarządzanie
650
%a Szkolnictwo wyższe %x marketing
655
%a Podręcznik
700
%a Piotrowska-Piątek, Agnieszka %e Redakcja
710
%a Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
920
%z 978-83-60056-42-2

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 4492
Sygnatura: ORG ZARZ 4492
Status: Do wypożyczenia