Autor
Piotrowska-Piątek, Agnieszka Redakcja.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
Tytuł
Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji
Wydawnictwo
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego,
Hasła przedmiotowe
Marketing strategiczny
Systemy informacyjne zarządzania
Szkolnictwo wyższe marketing
Informacje dodatkowe
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy pracach. Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach. Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
245
%a Marketing sektorowy w teorii i praktyce współczesnych organizacji /
260
%a Kielce :
%b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego,
%c 2009.
300
%a 225 s. :
%b il. (w tym kolor.) ;%b il. (w tym kolor.) ;%b il. ;
%c 24 cm.
500
%a Na książce wyłącznie błędny ISBN.
504
%a Bibliogr. przy pracach.%a Bibliogr. przy pracach.
505
%a Bibl. przy pracach.
546
%a Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.%a Tekst częśc. ang. Streszcz. ang. przy pracach.
650
%a Marketing strategiczny
650
%a Marketing
%x zarządzanie.
650
%a Systemy informacyjne zarządzania
650
%a Szkolnictwo wyższe
650
%a Marketing
%x zarządzanie
650
%a Szkolnictwo wyższe
%x marketing
700
%a Piotrowska-Piątek, Agnieszka
%e Redakcja.
710
%a Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego