book cover

Zarządzanie marketingowo-logistyczne : wartość i efektywność

Matwiejczuk, Rafał, Wydawnictwo C.H. Beck

Year of publication: 2006.

Marketing zarządzanie podręcznik akademicki., Logistyka gospodarcza, Marketing zarządzanie. zarządzanie., Logistyka gospodarcza podręcznik akademicki., Ekonomiczna wartość dodana podręczniki akademickie., Podręcznik

available:

1 from 1

Author
Matwiejczuk, Rafał
Wydawnictwo C.H. Beck
Title
Zarządzanie marketingowo-logistyczne : wartość i efektywność
ISBN
83-7387-466-6 : zł 33
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wydawnictwo C. H. Beck,
Year of publication
2006.
Volume
IX, [1], 206 s. :
Dimensions
24 cm.
Series
Studia Ekonomiczne
UDC
658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
Additional information
Na okł. podtyt.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Na okł.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
Bibliogr. s. 185-195. Indeks. Bibliogr. s. 185-195. Indeks.
Dla studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi.
Object passwords
Marketing zarządzanie podręcznik akademicki.
Logistyka gospodarcza
Marketing zarządzanie. zarządzanie.
Logistyka gospodarcza podręcznik akademicki.
Ekonomiczna wartość dodana podręczniki akademickie.
Podręcznik
020
%a 8373874666
080
%a 658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
080
%a 658.1/.5.011/.012:339.138](075.8)
100
%a Matwiejczuk, Rafał
245
%a Zarządzanie marketingowo-logistyczne : %b wartość i efektywność /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwo C. H. Beck, %c 2006.
300
%a IX, [1], 206 s. : %b il. ;%b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
490
%a Studia Ekonomiczne
500
%a Na okł. podtyt.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
500
%a Na okł.: integracja marketingu i logistyki, łańcuch wartości, łańcuch dostaw, koncepcje i systemy zarządzania, wyniki badań empirycznych.
504
%a Bibliogr. s. 185-195. Indeks.%a Bibliogr. s. 185-195. Indeks.
521
%a Dla studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi.
650
%a Logistyka gospodarcza
650
%a Marketing %x zarządzanie.%x zarządzanie.
650
%a Ekonomiczna wartość dodana %v podręczniki akademickie.
650
%a Logistyka gospodarcza %v podręcznik akademicki.
650
%a Marketing %v podręcznik akademicki. %x zarządzanie
655
%a Podręcznik
710
%a Wydawnictwo C.H. Beck
920
%a 83-7387-466-6 : zł 33

Available items

1.
Accession: B0085274
Signature: 005
Status: Checked in

Most often borrowed