Autor
Kaczmarek-Śliwińska, Monika
Tytuł
Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji : sztuka komunikowania się
ISBN
978-837930-243-7 (oprawa miękka) : zł 58
Miejsce wydania
Warszawa :
Numer wydania
Wydanie pierwsze.
Objętość
264, [2] strony :
Informacje dodatkowe
Bibliografia na stronach 245-260. Indeks. Bibliografia na stronach 245-260. Indeks.
Bibliogr. s. [245]-260. Indeks.
Hasła przedmiotowe
Public relations
Komunikacja interpersonalna
Streszczenie
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i b
100
%a Kaczmarek-Śliwińska, Monika
245
%a Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji :
%b sztuka komunikowania się /
260
%a Warszawa :
%b Difin,
%c 2015.
300
%a 264, [2] strony :
%b il. ;%b il. ;%b il. ;
%c 23 cm.
504
%a Bibliografia na stronach 245-260. Indeks.%a Bibliografia na stronach 245-260. Indeks.
504
%a Bibliogr. s. [245]-260. Indeks.
520
%a Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i b
650
%a Zarządzanie kryzysowe
650
%a Komunikacja interpersonalna
920
%a 978-837930-243-7 (oprawa miękka) : zł 58