okładka

Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji : sztuka komunikowania się

Kaczmarek-Śliwińska, Monika, Difin

Rok wydania: 2015.

Public relations, Zarządzanie kryzysowe, Komunikacja interpersonalna, Monografia, 2001-

dostępne:

1 z 1

Autor
Kaczmarek-Śliwińska, Monika
Difin
Tytuł
Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji : sztuka komunikowania się
ISBN
978-837930-243-7 (oprawa miękka) : zł 58
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Difin,
Rok wydania
2015.
Numer wydania
Wydanie pierwsze.
Objętość
264, [2] strony :
Rozmiary
23 cm.
UKD
005.334
659.4
316.77
005.334
659.4
Informacje dodatkowe
Bibliografia na stronach 245-260. Indeks. Bibliografia na stronach 245-260. Indeks.
Bibliogr. s. [245]-260. Indeks.
Hasła przedmiotowe
Public relations
Zarządzanie kryzysowe
Komunikacja interpersonalna
Monografia
2001-
Streszczenie
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i b
020
%a 9788379302437
080
%a 005.334
080
%a 659.4
080
%a 005.334
080
%a 316.77
080
%a 659.4
100
%a Kaczmarek-Śliwińska, Monika
245
%a Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji : %b sztuka komunikowania się /
250
%a Wydanie pierwsze.
260
%a Warszawa : %b Difin, %c 2015.
300
%a 264, [2] strony : %b il. ;%b il. ;%b il. ; %c 23 cm.
504
%a Bibliografia na stronach 245-260. Indeks.%a Bibliografia na stronach 245-260. Indeks.
504
%a Bibliogr. s. [245]-260. Indeks.
520
%a Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem - za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i b
648
%a 2001-
650
%a Public relations
650
%a Zarządzanie kryzysowe
650
%a Komunikacja interpersonalna
655
%a Monografia
710
%a Difin
920
%a 978-837930-243-7 (oprawa miękka) : zł 58

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 0550-024967-00
Sygnatura: 659.4 , 005.334 , 316.77
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane