okładka zastępcza

Strategia reklamy marki, produktów i usług : zaprojektuj skuteczną kampanię reklamową, która przekona odbiorców do zakupów, poznaj wpływ reklamy na decyzje klientów, stwórz schemat identyfikacji wizualnej firmy, wykorzystaj różne media podczas kampanii reklamowej

Dejnaka, Agnieszka, Helion

Rok wydania: cop. 2006.

Reklama, Poradniki

dostępne:

1 z 1

Autor
Dejnaka, Agnieszka
Helion
Tytuł
Strategia reklamy marki, produktów i usług : zaprojektuj skuteczną kampanię reklamową, która przekona odbiorców do zakupów, poznaj wpływ reklamy na decyzje klientów, stwórz schemat identyfikacji wizualnej firmy, wykorzystaj różne media podczas kampanii reklamowej
ISBN
83-7361-791-4 :
Miejsce wydania
Gliwice :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Helion,
Rok wydania
cop. 2006.
Objętość
171 s. :
Rozmiary
21 cm.
Seria
Onepress Exclusive.
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 163-166. Indeks.
Hasła przedmiotowe
Reklama
Poradniki
020
%a 8373617914
100
%a Dejnaka, Agnieszka
245
%a Strategia reklamy marki, produktów i usług : %b zaprojektuj skuteczną kampanię reklamową, która przekona odbiorców do zakupów, poznaj wpływ reklamy na decyzje klientów, stwórz schemat identyfikacji wizualnej firmy, wykorzystaj różne media podczas kampanii reklamowej /
260
%a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion, %c cop. 2006.
300
%a 171 s. : %b il. ; %c 21 cm.
490
%a Onepress Exclusive.
504
%a Bibliogr. s. 163-166. Indeks.
650
%a Reklama
655
%a Poradniki
710
%a Helion
920
%a 83-7361-791-4 :

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: I-W-117160-DO
Sygnatura: 659
Status: Do wypożyczenia

Najczęściej wypożyczane