Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Tytuł
Produkt turystyczny : pomysł, organizacja, zarządzanie
ISBN
83-208-1564-9 : zł 59
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
Objętość
389, [2] s., 17 s. tabl. :
Hasła przedmiotowe
Usługi turystyczne
Turystyka Turystyka organizacja podręcznik
Usługi turystyka podręcznik
Turystyka organizacja podręcznik
Usługi turystyka podręcznik
Informacje dodatkowe
Bibliogr. przy rozdz. Bibliogr. przy rozdz.
Słowa kluczowe
historia rozwoju turystyki pielgrzymki podróże do uzdrowisk potencjał turystyczny produkt turystyczny produkt konsumpcyjny
usługa hotelarska pakiet turystyczny motywy zakupu produktów turystycznych segmentacja rynku wymiary produktu turystycznego cykle rozwoju produktów, obszarów turystycznych wartość,cena produktu kalkulowanie ceny produktu promocja produktu turystyczne
produkt turystyczny - historyczny rozwój pielgrzymki uzdrowiska turystyka - potencjał potencjał turystyczny - elementy, badanie produkt turystyczny - definicja, jako produkt konsumpcyjny, postrzeganie, segmentacja rynku segmentacja rynku turystyka - nowy produkt w ofercie, cykl życia produktu turystyka - wartość i cena produktu turystycznego, kształtowanie i kalkulacja cen, polityka samorządów terytorialnych w aspekcie cen produkt turystyczny - promocja, marka jako element identyfikacji produkt turystyczny - lokalizacja punktów sprzedaży, dystrybucja turystyka - badania marketingowe produkt turystyczny - strategia
080
%a 338.48:379.85](07)
080
%a 338.48:379.85](07)
245
%a Produkt turystyczny :
%b pomysł, organizacja, zarządzanie /
260
%a Warszawa :
%b Polskie Wydaw. Ekonomiczne,
%c 2005.
300
%a 389, [2] s., 17 s. tabl. :
%b fot., rys. ;%b fot., rys. ;%b il., mapy ;%b il., mapy ;
%c 24 cm.
504
%a Bibliogr. przy rozdz.%a Bibliogr. przy rozdz.
504
%a Bibliogr. przy rozdz.
504
%a Bibliogr. przy rozdz.
650
%a Usługi turystyczne
650
%a Turystyka%a Turystyka
%v podręcznik
%x organizacja
650
%a Usługi
%v podręcznik
%x turystyka
650
%a Turystyka
%v podręcznik
%x organizacja
650
%a Usługi
%v podręcznik
%x turystyka
692
%x historia rozwoju turystyki pielgrzymki podróże do uzdrowisk potencjał turystyczny produkt turystyczny produkt konsumpcyjny
692
%x usługa hotelarska pakiet turystyczny motywy zakupu produktów turystycznych segmentacja rynku wymiary produktu turystycznego cykle rozwoju produktów, obszarów turystycznych wartość,cena produktu kalkulowanie ceny produktu promocja produktu turystyczne
692
%x produkt turystyczny - historyczny rozwój%x pielgrzymki%x uzdrowiska%x turystyka - potencjał%x potencjał turystyczny - elementy, badanie%x produkt turystyczny - definicja, jako produkt konsumpcyjny, postrzeganie, segmentacja rynku%x segmentacja rynku%x turystyka - nowy produkt w ofercie, cykl życia produktu%x turystyka - wartość i cena produktu turystycznego, kształtowanie i kalkulacja cen, polityka samorządów terytorialnych w aspekcie cen%x produkt turystyczny - promocja, marka jako element identyfikacji%x produkt turystyczny - lokalizacja punktów sprzedaży, dystrybucja%x turystyka - badania marketingowe%x produkt turystyczny - strategia
700
%a Stasiak, Andrzej
%e Autor
700
%a Włodarczyk, Bogdan
%e Autor
710
%a Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
856
%u http://polona.pl/item/8403913
920
%a 83-208-1564-9 : zł 59