okładka zastępcza

Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego

Uniwersytet Szczeciński

Rok wydania: 2011.

Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)

dostępne:

1 z 1

Autor
Uniwersytet Szczeciński
Tytuł
Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego
Miejsce wydania
Szczecin:
Wydawnictwo
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
Rok wydania
2011.
Objętość
609 s.;
Rozmiary
24 cm.
UKD
339.138:659
Hasła przedmiotowe
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)
080
%a 339.138:659
100
%a Uniwersytet Szczeciński
245
%a Marketing przyszłości Trendy. Strategie. Instrumenty Wybrane aspekty marketingu terytorialnego/
260
%a Szczecin: %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2011.
300
%a 609 s.; %c 24 cm.
610
%a Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług (Uniwersytet Szczeciński)

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: C-10214
Sygnatura: 339.138
Status: Do czytelni

Najczęściej wypożyczane